درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/ایران شناسه: ۷۶۸۶۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹ : ۱۴ بازدید: ۲۰۵دیدگاه: ۰

قالیباف:

سوء مدیریت دلیل اصلی مشکلات کشور است/ لزوم استفاده از توان جوانان

سوء مدیریت دلیل اصلی مشکلات کشور است/ لزوم استفاده از توان جوانان رئیس قوه مقننه عمده مشکلات کشور را ناشی از سوءمدیریت دانست و گفت: باید با مدیریت قوی در پی استفاده بهینه از توان نخبگان، جوانان و متخصصان کشور باشیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف ظهر دوشنبه در آئین بهره‌برداری طرح ملی تولید صنعتی ساختمان در پاکدشت گفت: در دوران دفاع مقدس با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم.

رئیس مجلس گفت: با تلاش و کوشش متخصصان داخلی و جوانان در طول دفاع مقدس توانستیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم و هم اکنون به دستاوردهای قبال توجه برسیم.

وی گفت: اگر امروز در هر نقطه‌ای که ایستاده‌ایم می‌توانیم برای خود تصمیم بگیریم نشان از روحیه «ما می‌توانیم» است، به همین دلیل باید به نخبگان اعتماد کنیم.

رئیس قوه مقننه عمده مشکلات کشور را ناشی از سوءمدیریت دانست و افزود: باید با مدیریت قوی در پی استفاده بهینه از توان نخبگان و جوانان و متخصصان کشور باشیم.

قالیباف با بیان اینکه ایران جزو حادثه‌خیزترین کشورها است، بر لزوم تکیه بر علم و تکنولوژی در راستای کاهش خسارات ناشی از حوادث تاکید کرد و گفت: باید در ایمن سازی، سرعت ساخت، کیفیت ساختمان و اقتصادی بودن، در لبه‌های علم و تکنولوژی دنیا قرار بگیریم و به تیم بچه‌های جوان اعتماد کنیم اگر طرح ملی تولید صنعتی ساختمان را مردمی نکنیم در نطفه خفه می‌شود.

وی اضافه کرد: باید همه صنعتگران و سرمایه‌گذاران وارد این کار شوند و بدانیم دولت بنا نیست مسکن بسازد بلکه باید مردمی‌سازی شود و اجازه بدهیم مردم و جوانان پای کار بیایند، دولت نیز باید حمایت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی مسکن را اولویت مجلس و برنامه هفتم توسعه دانست و گفت: امروز مسکن در شرایط اقتصادی ما تنها یک سرپناه نیست بلکه منشأ آرامش، آسایش و امنیت اجتماعی است.

بر اساس این گزارش پیش از ظهر دوشنبه با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی یک واحد تولیدی صنعتی سازی ساختمان در پاکدشت افتتاح شد.

این طرح ملی در بخش صنعتی سازی ساختمان و در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و توانایی ساخت آپارتمان یک الی ۱۲ طبقه را به طور کامل در مدت سه ماه را دارد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/7686کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب