درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۷۵۹۱۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۹ : ۱۳ دیدگاه: ۰

روند کاهشی تصادفات نسبت به روزهای ابتدایی فروردین/توصیه‌ای به مسافران برای مدیریت زمان سفر

 روند کاهشی تصادفات نسبت به روزهای ابتدایی فروردین/توصیه‌ای به مسافران برای مدیریت زمان سفر رییس پلیس راهور با بیان اینکه از روز یازدهم به ویژه دوازدهم فروردین پیک برگشت از سفرهای نوروزی آغاز خواهد شد، از مسافران خواست مدیریت زمان سفر داشته باشند به گونه‌ای که افرادی که زودتر سفر کردند این روزها را زمان بازگشت بگذارند و آن را به روزهای یازدهم، دوازدهم یا سیزدهم فروردین موکول نکنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷۳ میلیون خدمت در حوزه شماره گذاری، رسیدگی به تصادفات توقیف و رفع توقیف و ... ارائه شد.

وی افزود: به ویژه در سال اخیر در پلیس راهور تفاوتی که ایجاد شد در قالب هوشمندسازی است و ما بسیاری از خدمات را در قالب هوشمندسازی ارائه دادیم.

هادیانفر اعلام کرد که تقریبا میزان رضایتمندی در خدمات پلیس بیش از ۸۳.۵ درصد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزهای پایانی تعطیلات را سپری می کنیم، اما در پیک آخر هستیم، گفت: امروز تقریبا محورهای شمالی پر تراکم است. محور جنوب به شمال هم پرتراکم است.

هادیانفر افزود: پیش بینی ما این است که از روز یازدهم به ویژه دوازدهم پیک برگشت شروع خواهد شد.  انباشت وسایط نقلیه در استانها و شهرستانها داریم و استدعا داریم مدیریت زمان سفر داشته باشند به گونه‌ای که افرادی که زودتر سفر کردند این روزها را زمان بازگشت بگذارند و به روزهای یازدهم و دوازدهم یا سیزدهم موکول نکنند.

وی در خصوص وضعیت تصادفات خاطرنشان کرد: به غیر از دو الی سه روز اول که در تصادفات شتاب زیادی داشتیم، روند، کاهشی است. تقریبا نزدیک به ۲۳ درصد کاهشی است هرچند مجروحینی داریم که در بیمارستانها احتمال فوت برخی‌هایشان وجود دارد که به این عدد اضافه خواهد شد.

به گفته وی، ساعت ۱۲ تا ۸ شب بیشترین تصادفات رخ می‌دهد و اگر افراد در این ساعات تردد می‌کنند با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی همچنین بستن کمربند ایمنی را الزام قانونی دانست.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/75911کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب