درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/مازندران/ایران شناسه: ۷۳۹۷۸۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵۵ : ۱۸ دیدگاه: ۰

وزیر کشور:

قصد دشمن تضعیف امید است/ خدمات رسانی گسترده به زلزله زدگان خوی

قصد دشمن تضعیف امید است/ خدمات رسانی گسترده به زلزله زدگان خوی وزیر کشور با بیان این که دشمن تلاش می کند تا شور وامید را بین مردم تضعیف کند، گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف نشان از هوشمندی دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، احمد وحیدی شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت روستاها، مناسب شدن شرایط روستاها را در رونق و توسعه اقتصادی مهم دانست و با تبریک دهه فجر گفت: دشمن تلاش می‌کند تا شور وشوق و امید را در بین ملت ضعیف کند.

وی با اظهار اینکه مردم هوشیارانه عکس العمل نشان می‌دهند، افزود: حضور پرشکوه مردم در مراسم‌ها نشان از هوشمندی مردم دارد و باید شاکر چنین ملتی و قدرت ایمانی باشیم.

وی افزود: وقتی دشمن تلاش می‌کند ارزش‌ها را نادیده گیرد مردم بیشتر در عرصه‌ها حضور می‌یابند.

وزیر کشور با اشاره به وقوع زلزله در خوی گفت: بسیج جدی برای رفع مشکلات این منطقه صورت گرفته است ودر زلزله اخیر به شهر خوی آسیب‌هایی وارد شده است.

وحیدی پیشرفت پروژه‌های اجرا شده در خوی را بیش از ۶۰ درصد ذکر کرد و آن را نوعی رکورد برای بازسازی خانه‌ها دانست و گفت: به صورت گسترده نسبت به ساخت اردوگاه‌ها و توزیع چادرها اقدام شده است.

وزیر کشور از توزیع ۹۰ هزار تخته چادر بین زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت: مردم نگرانی نداشته باشند و خوشبختانه کارهای گسترده‌ای سوی هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد مستضعفان و غیره صورت گرفته است.

وی گفت: در زمینه تغذیه مردم نیز کارهای گسترده‌ای صورت گرفته است و دشمن سعی کرد که آن را به مسئله تبدیل کند اما پس از چندساعت آب، برق و غیره در مناطق زلزله زده وصل و برقرار شده است.

وزیر کشور با اشاره به دروغ پراکنی دشمنان گفت: امکانات لازم نظیر نانوایی سیار و غیره در منطقه ارسال شده است.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73978کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب