درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/ایران شناسه: ۷۳۷۲۳۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۳۳ : ۱۷ دیدگاه: ۰

وحیدی:

مسئولان به دنبال جبران کمبودها در منطقه زلزله زده خوی هستند

مسئولان به دنبال جبران کمبودها در منطقه زلزله زده خوی هستند وزیر کشور درباره وضعیت نامناسب هوا در منطقه زلزله‌زده خوی، گفت: همه مسئولان به دنبال این هستند کمبودها سریعاً جبران شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه پس از حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز با اعضای کمیسیون عمران نیازمندی‌های مان درباره لایحه بودجه سال آینده را بیان کردیم و ان شاءالله با همکاری نمایندگان در قانون بودجه ۱۴۰۲ موارد مطروحه پیش بینی خواهد شد.

وزیر کشور ادامه داد: درباره موضوعات متعددی نظیر حمل و نقل عمومی، مدیریت پسماند، تعیین تکلیف اراضی، قطارهای شهری و همچنین سایر مسائل عمرانی پیشنهاداتی را مطرح کردیم.

وحیدی درباره آخرین وضعیت زلزله‌زدگان خوی گفت: مسئولان اعم از استاندار آذربایجان غربی، رئیس سازمان مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های امدادرسان در منطقه زلزله زده مستقر هستند و کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب هوا در منطقه زلزله زده خوی عنوان کرد: هوا در این منطقه بسیار سرد بوده و مردم احتیاج دارند، کمک‌ها و امدادرسانی ها به فوریت صورت بگیرد. البته امدادرسانی و سایر کارها انجام شده اما همه مسئولان به دنبال این هستند کمبودها سریعاً جبران و مردم به سرعت به حالت استقرار مناسبی برسند.

 

حضور وزیر کشور در کمیسیون عمران مجلس

عبدالجلال ایری در توضیح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون در خصوص بررسی بندها و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان اجرایی کشور بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یازدهم ادامه داد: در ابتدای نشست احمد وحیدی وزیر کشور ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه‌های مدیریت پسماند، حمل و نقل عمومی و عقب ماندگی در نوسازی این ناوگان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، پیشبرد برنامه‌های ایجاد شهر هوشمند، تامین ماشین آلات آتش‌نشانی و بروزرسانی طرح‌های هادی و تفصیلی، سازمان مدیریت بحران و.... به بیان پیشنهادات مربوط به لایحه بودجه سال آتی و درخواست‌های خود از کمیسیون عمران مجلس پرداخت.

ایری ادامه داد: در ادامه نشست میزبان حسین دهقان دبیر اجرائی شورای توسعه سواحل مکران بودیم. وی توضیحاتی در خصوص موانع و چالش‌های پیش روی توسعه سواحل مکران به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت کشور و تبدیل مکران به هاب منطقه در حوزه، اقتصادی، انرژی و ترازیتی و همچنین مرکز احداث صنایع آب بر و وجود مشکلات زیر ساختی آن اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: همچنین اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در صحن کمیسیون گزارشی از پیشرفت برنامه‌های ساخت مسکن روستایی و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا ارائه کرده و سپس پیشنهادات و درخواست های خود را در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ بیان کرد. نمایندگان نیز هرکدام به بیان نظرات و پیشنهادت خود پیرو اولویت های دستگاه‌ها حاضر پرداختند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73723کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب