درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۷۳۶۲۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰ : ۱۷ دیدگاه: ۰

جزئیات جنایت در خانه اصناف شمیرانات/ قاتل خودکشی کرد!

جزئیات جنایت در خانه اصناف شمیرانات/ قاتل خودکشی کرد! مرد جوان در جریان درگیری با همسر سابقش در اقدامی هولناک به محل کار او در اتاق اصناف شمیرانات رفت و همکار همسر سابقش را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، بعد از ظهر امروز شنبه هشتم بهمن، فریادهای " کمک کمک" چند زن و مرد جوان در اتاق اصناف شمیرانات توجه ساکنان ساختمان را جلب کرد و در ادامه صدای 5 شلیک اسلحه، سکوت عصرگاهی محله را هم در هم شکست!

دقایقی بعد اهالی ساختمان برای کمک کردن به ساکنان اتاق اصناف مراجعه کردند و با جسد مرد 63 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه شکم هدف شلیک یک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 101 تجریش، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی به همراه محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

همزمان با آغاز تحقیقات جنایی در اتاق اصناف، کشف جسد مرد جوانی در 3 خیابان بالاتر به پلیس اطلاع داده شد که بررسی‌ها نشان می‌داد، مردی که خودکشی کرده عامل جنایت در اتاق اصناف بوده که در محل موردنظر با سلاح کلت کمری اقدام به خودکشی کرده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل از چندی قبل که از همسر خود طلاق گرفته بوده و با او اختلاف داشته، در جریان این اختلاف برای انتقام‌گیری به محل کار همسرش در اتاق اصناف آمده و اقدام به تیراندازی کرده است.

بررسی‌های بیشتر تیم جنایی نشان می‌داد، قاتل پس از وارد شدن به اتاق اصناف ابتدا تفنگ را به سمت همسرش نشانه رفته اما ماشه سلاح گیر کرده است! در این میان مقتول که جلوی در حضور داشته  از سوی قاتل هدف شلیک یک گلوله قرار گرفته است.

تیم تحقیق با بررسی صحنه جرم متوجه شد قاتل پس از به قتل رساندن مرد، 5 گلوله دیگر در اتاق اصناف شلیک کرده که در جریان این تیراندازی  هیچکس آسیبی ندیده است.

تحقیقات نشان داد مرد جنایتکار پس از ارتکاب قتل به 3 خیابان بالاتر از اتاق اصناف رفته و با سلاحی که همراه داشته، اقدام به خودکشی کرده است.

با دستور محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73622کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب