درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۷۳۴۸۹۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۵۲ : ۰۶ بازدید: ۴۸۳دیدگاه: ۰

چگونه روسای جمهور دردسرساز کنار گذاشته می‌شوند

چگونه روسای جمهور دردسرساز کنار گذاشته می‌شوند تاکر کارلسون در شبکه فاکس نیوز یک گزارش 12 دقیقه ای در مورد حذف جان اف کندی و برکناری ریچارد نیکسون توسط سیا ارائه می‌دهد که در نوع خود بی نظیر است.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، تاکر کارلسون در شبکه فاکس نیوز یک گزارش 12 دقیقه ای در مورد حذف جان اف کندی و برکناری ریچارد نیکسون توسط سیا ارائه می‌دهد که در نوع خود بی نظیر است.

کارلسون معتقد است که بایدن که دیگر برای این تشکیلات مفید نیست، در حال حاضر در حال برکناری است.

من حقیقت را در مورد برکناری روسای جمهور کندی و نیکسون از قدرت برای دهه ها گزارش کرده ام. برای من هیجان انگیز بود که بعد از نیم قرن دیدم که تاکر کارلسون همان توضیحات را به مخاطبان زیادتری ارائه می دهد. اگر آمریکایی ها فقط می توانستند بیدار شوند و درگیر مسائل شوند، ممکن بود کشور ما و آزادی آمریکایی ها نجات پیدا کنند.

پرزیدنت جان اف کندی زمانی که متوجه شد دولتی که در رأس آن قرار دارد، دولت واقعی نیست، توسط سیا و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به قتل رسید. رئیس جمهور سلف او آیزنهاور، یک ژنرال 5 ستاره، در مورد تهدیدی که مجموعه نظامی/صنعتی برای دولت دموکراتیک ایجاد می کند، هشدار داده بود. پرزیدنت کندی قصد داشت تا زمانی که رئیس جمهور هنوز مقداری قدرت داشت، کاری در مورد آن انجام دهد، اما قبل از اینکه بتواند کاری بیش از اخراج آلن دالس، رئیس سیا و ژنرال لیمن لمنیتزر، رئیس ستاد مشترک ارتش انجام دهد، سرنگون شد. پرزیدنت کندی نتوانست از شر ژنرال لمنیتزر خلاص شود که به فرماندهی عالی متحدان ناتو منتقل شد. دالس و لمنیتزر هر دو مظنون به کارگردانی توطئه علیه زندگی کندی هستند.

پرزیدنت نیکسون بهترین رئیس جمهور آگاه تاریخ ایالات متحده و مورد احترام بود. او با رهبران خارجی در تماس و از رویدادهای تاریخی و جاری به خوبی مطلع بود. اما او نیز مانند کندی و ترامپ، قدرت رئیس جمهور را بیش از حد تخمین می زد.

همانطور که من بار دیگر چند روز پیش در 29 دی ( 19 ژانویه ) نوشتم ریچارد نیکسون با قرارداد های کنترل تسلیحات با اتحاد جماهیر شوروی و گشایش درهای کشور خود بروی چین خشم مجتمع  امنیتی/نظامی را برانگیخت.  ترور پرزیدنت کندی به قدری آشکارا یک قتل داخلی بود که فاحشه های رسانه ای سیا و کمیسیون وارن نمی توانستند بر روی آن سرپوش بگذارند، لذا سازمان سیا جرأت قتل رئیس جمهور دوم را نداشت. در عوض، سیا دید که یکی از عواملش بنام باب وود وارد به عنوان روزنامه نگار در واشنگتن پست، بعنوان یک دارایی قدیمی سیا کار می کند از وی خواسته شد تا ریاست تحقیقات «واترگیت»علیه  رئیس جمهور نیکسون را برعهده بگیرد. پاپوشی که علیرغم انتخاب مجددش با بیشترین اختلاف در تاریخ ایالات متحده، برای اخراج او از ریاست جمهوری استفاده شد. دلیل سوءظن سازمان سیا به نیکسون این بود که به ریچارد هلمز گفته بود از کشتن جان اف کندی توسط سازمان سیا مطلع می باشد.

دونالد ترامپ که یک غول املاک و مستغلات بود، هیچ چیز از واشنگتن یا اینکه واقعاً چه کسی بر آن حکومت می‌کند نمی‌دانست. او با اعلام قصد خود برای عادی سازی روابط با روسیه، کورکورانه سیا و حاکمان زیرزمینی آمریکا را مورد حمله قرار داد. و دوباره از رسانه‌ها برای خلاص شدن از شر او از دستاویزهائی چون: «روسیاگیت»، دو تلاش برای استیضاح، «قیام 6 ژانویه» و اکنون «دروازه اسناد» استفاده شد.

رئیس جمهور حتی توسط سرویس مخفی محافظت نمی شود. همانطور که یک ویدئوی توریستی به وضوح نشان می دهد، مردان سرویس مخفی در کنار لیموزین روباز پرزیدنت کندی در دالاس توسط یک مافوق سرویس مخفی فراخوانده شدند. این ویدئو مقاومت یکی از ماموران سرویس مخفی را در برابر دستور نشان می دهد. سرانجام هنگامی که ماموران سرویس مخفی به کناری می روند، این ویدئو نشان می دهد که کندی چگونه بر اثر گلوله ای از جلو کشته می شود.

علیرغم این شواهد واضح و غیرقابل انکار، کمیسیون وارن حکم داد که کندی از پشت توسط اسوالد هدف گلوله قرار گرفته است. قبل از اینکه اسوالد بتواند صحبت کند یا مورد بازجویی قرار گیرد، در بازداشت پلیس توسط جک روبی (ژاکوب لئون روبنساین) کشته می شود، شخصی که حضور مسلح او در  کنار اسوالد تک تیرانداز غیرقابل توضیح است.

بخش اعظم جمعیت بی‌حساب آمریکا گرفتار این نامحتمل‌ترین سناریوها شدند، اما بسیاری از افراد باهوش گول این کار را نخوردند. بنابراین سیا جرأت قتل فیزیکی نیکسون را نداشت. آنها از دارایی (مامور) خود در واشنگتن پست برای قتل سیاسی او استفاده کردند، همانطور که از رسانه ها برای خلاص شدن از شر دونالد ترامپ استفاده کردند.

آمریکایی هایی که فکر می کنند در یک دموکراسی زندگی می کنند، برای ناهار بیرون آمده اند. آمریکایی‌ها که بارها و بارها به راحتی فریب می‌خورند، دلیلی هستند که ما کشورمان و آزادی و امیدی را که زمانی در جهان نشان می‌داد از دست داده‌ایم.

چند آمریکایی می‌دانند که دیگر در یک کشور آزاد زندگی نمی‌کنند، و نمی‌دانند که تحت حاکمیت چه کسی هستند؟ رای دادن یک پوشش و فریب است. هیچ کس که مردم ترجیح می دهند نمی تواند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود. و اگر شخصی مانند ترامپ به طور غیرمنتظره به آنجا برسد، حذف می شود.

بنیانگذار آزادی مدنی آمریکا، توماس جفرسون، به ما هشدار داد که آزادی نمی‌تواند بیش از 200 سال قبل از اینکه با انقلاب خونین تازه شود وجود داشته باشد. او عمر آزادی را بیش از حد ارزیابی کرده بود!

در طول زندگی من معنای آزادی تغییر کرده است. این دیگر به معنای آن چیزی نیست که پدران بنیانگذار بدنبال آن بوده اند. امروز آزادی دولت و فاحشه‌های رسانه‌ای برای سانسور و سرکوب حقیقت، بیان آزاد و تشکل آزاد می باشد، آزادی دولت برای دستگیری و زندانی کردن افرادی که از آزادی های مدنی خود به عنوان «شورش» استفاده می کنند.آزادی دولت و فاحشه‌های رسانه‌ای که حقیقت‌گویان را «تهدیدی برای دموکراسی» می‌نامند. رسانه هائی که در انتشار «اطلاعات غلط» مقصر هستند. آزادی لغو مجوزهای پزشکی پزشکانی که با استفاده از داروهای ممنوع شده توسط پروتکل های درمانی داروسازی های بزرگ جان بیماران خود را نجات داده اند.

 

پل کریگ رابرتز
21 ژانویه 2023
تارنمای اونز ریویو
برگردان و کوتاه سازی علی اصغر شهدی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73489کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب