درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/آذربايجان غربي/ایران شناسه: ۷۳۱۷۸۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۴۸ : ۲۰ دیدگاه: ۰

رئیس سازمان بسیج:

ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد

 ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد، گفت: ما در جمهوری اسلامی اشتباهات خود را می‌پذیریم و درصدد اصلاح آن‌ها تلاش می‌کنیم و در این راستا کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت بزرگ و بی‌نظیر در خصوص بسیج و ارکان شبکه صالحین است، اظهارکرد: در استان آذربایجان‌غربی علمای اهل تسنن و تشیع نگاه راهبردی، دقیق، موشکافانه و چاره‌سازی دارند.

وی ادامه داد: امروزه اگر به دنیا نگاه کنیم دو قطب در دنیا وجود دارد که یکی برخاسته از دوره رنسانس بوده و در طول سیصد سال توانسته یک قدرت اقتصادی و علمی را به عنوان تمدن غرب شکل دهد و در طول این مدت جنگ‌های متعدد و بی شمار و وحشیگری‌های مشمئز کننده و پایمال‌کردن حقوق انسان‌های مظلوم به ویژه تاختن و یورش بر مسلمانان جزء نکات برجسته عملکرد این تمدن بوده است.

رئیس سازمان بسیج بیان‌کرد: تمدنی که در طول این سالها توانسته با تکیه بر غارت منابع کشورهای مستضعف و مسلمان و سرازیر کر‌دن سرمایه‌ها به دولت‌های آمریکایی، خود را مسلط افکار عمومی در دنیا تلقی کند و این تمدن در حال تلاش است جوانان کشورها آن طوری فکر کنند که او می‌خواهد و آن طوری بفهمند که او مشخص می‌کند و نیز با تکیه بر مکاتب فکری برآمده از دوره رنسانس مکتب فکری ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این تمدن کارشان به جای رسیده است که به فرهنگ برهنگی تمسک کنند و فرهنگ همجنسگرایی و بی دینی جزئی از فرهنگ آنان شده است و سعی می‌کنند جوانان را به سمت پوچ گرایی بکشانند.

رئیس سازمان بسیج گفت: با توجه به موارد فوق، اشاعه پوچ گرایی و مصرف‌‌گرایی آمار خودکشی در کشورها و جوامع غربی بسیار بالا است و تمدن غرب به علت اینکه گفتمان در آن تمدن وجود ندارد به پایان رسیده است.

سردار سلیمانی یادآور شد: اتفاقات اخیر در کشورمان که توطئه آمریکا و کشور خیانت‌کار انگلیس و کشور ضدحقوق بشر فرانسه بود و برای کشور نقشه و برنامه‌ریزی داشتند که شکست خوردند و به گفته مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی آنان دقیق و اما محاسبه‌ای غلط داشتند که دچار شکست شدند.

وی عنوان کرد: برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی بایستی مراحل تکمیل شود و در گام دوم انقلاب اسلامی باید سه مرحله تکاملی انقلاب تحقق پیدا کند.

سلیمانی گفت: ما در جمهوری اسلامی اشتباهات خود را می‌پذیریم و درصدد  اصلاح آن اشتباهات تلاش می‌کنیم در این راستا کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مسلمانان هشیار هستند و ما مسیر سنگینی پیش رو داریم.

وی عنوان کرد: ماباید به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی نظام تربیتی جامعه را با تکیه بر شبکه صالحین تعریف، باز طراحی و به مرحله اجرا برسانیم و تا عید بایستی شبکه تربیتی صالحین در پایگاه‌های بسیج تکمیل شود.

سردار سلیمانی به سند اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: سند اعتلای بسیج به فرمان رهبری تدوین شده است و یکی از مهم ترین بخش در این سند، تعلیم و تربیت است که بایستی به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: بسیج گام دوم متفاوت از گام اول است و بایستی نگاهها تصحیح شود و نقشه تعلیم و تربیت پایه‌ریزی و در اختیار استان‌ها قرار گرفته شده است و حمایت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

سردار سلیمانی تصریح‌کرد: ملت ایران از هیاهوهای دشمن ترسی به دل نداشته و نخواهد داشت و طی این ۴۴ پیروزی انقلاب اسلامی فریب نخورده است.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73178کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب