درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۳۱۲۸۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۴۲ : ۰۶ بازدید: ۲۱۱دیدگاه: ۰

سرمايه‌هاي سياسي غرب در ايران!

سرمايه‌هاي سياسي غرب در ايران! سرمايه هاي سياسي غرب در ايران مدام در حال سوختن است. دوران قاجار و پهلوي دوران سرمايه‌گذاري انساني غرب در ايران بود. با ظهور انقلاب اسلامي، بخشي از اين سرمايه‌ها به غرب كوچ كرد. بخشي از آن در داخل ماند تا زاد و ولد كند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،

1- سرمايه هاي سياسي غرب در ايران مدام در حال سوختن است.
دوران قاجار و پهلوي دوران سرمايه‌گذاري انساني غرب در ايران بود. با ظهور انقلاب اسلامي، بخشي از اين سرمايه‌ها به غرب كوچ كرد. بخشي از آن در داخل ماند تا زاد و ولد كند.
از آغاز پيروزي انقلاب روزي نيست كه جاسوسان ، خودفروختگان و وطن‌فروشان زير تيغ حذف نيروهاي امنيتي و قضائي قرار نگيرند. علي‌رضا اكبري گاندوي انگليسي اولين آن‌ها و آخرين نيز نيست. اين رشته سر دراز دارد. مسئله نفوذي‌ها هميشه يك مسئله اصلي در صيانت از امنيت ملي است.
2- عوامل و عناصر جاسوسي غرب در ايران هميشه «كد» جاسوسي ندارند يا حقوق جاسوسي هم دريافت نمي‌كنند. غرب با سيطره بر عقل و هوش آن‌ها كساني را در اختيار دارد بي‌مزد و منت كه عامل اعمال اراده غرب در ايران هستند.
3- اخيرا خانم كلينتون، وزير خارجه دوران اوباما و رقيب ترامپ، در مورد اغتشاشات اخير در ايران افاضاتي داشتند و اين‌كه؛ « ما بايد تماس‌هاي خود را با دوستانمان در ايران به‌ويژه روحانيون و نخبگان دانشگاه بيشتر كنيم و به آن‌ها تفهيم كنيم؛
الف: نترسيد ما قصدي عليه اسلام نداريم. فقط شما اصرار به اجراي برخي احكام اسلام نكنيد.
ب: ما قصد سرنگوني جمهوري اسلامي را نداريم . فقط مي‌خواهيم فضا براي سكولارها قدري باز باشد و به احكام اسلامي ازجمله حجاب موقتا عمل نشود.»
4- هيچ روحاني و هيچ نخبه دانشگاهي اين پيام مزورانه خانم كلينتون را نمي‌پذيرد! اما سؤال اين است چرا اين پيام صادر شده است؟
پاسخ آن است كه سر فشار حداكثري سياسي، اقتصادي ،نظامي و فرهنگي به سنگ خورده است. اراده ملت ايران بر اراده شبكه هاي جاسوسي دشمن وعناصر وطن‌فروش و تجزيه‌طلب و ضدانقلاب پيروز شده است.
خانم كلينتون در زميني دارد «دانه» مي‌پاشد كه مستعد همين حرف‌هاي فريب‌آميز است.
برخي از به‌اصطلاح روحانيوني كه اخيرا حرف‌هايي زده‌اند الهام از همين حرف‌هاي بي‌ربط خانم كلينتون است. ايضا برخي سياسيون هم همين حرف‌ها را با تفاوت‌هايي نشخوار مي‌كنند.
5- ما اكنون در مرحله «پسافتنه» هستيم. دشمن دارد تلفات خود همراه با هزينه‌هاي بربادرفته را احصا مي‌كند.
فاز بعدي فتنه چيست؟ از كجا سر بر خواهد آورد؟ از اين فتنه تا فتنه بعدي چقدر زمان داريم؟ سؤالاتي كه بايد در اتاق جنگ نرم و جنگ شناختي مراكز امنيتي، سياسي، نظامي و قضائي پاسخ آن را يافت.
همين سؤالات در احزاب سياسي و رجال سياسي ، مذهبي پاي كار انقلاب بايد مطرح شود و پاسخ شايسته خود راپيدا كند.
عقلانيت سياسي حكم مي‌كند ما از يك سوراخ چند بار گزيده نشويم!

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73128کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب