درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ / حوزه اندیشه/ایران شناسه: ۷۲۵۹۸۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۳۱ : ۱۰ دیدگاه: ۰

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فرانسوی بیانیه صادر کرد و نوشت:نشریه شارلی ابدو فرانسوی بار دیگر به بهانه آزادی بیان، باور میلیون ها انسان را به سخره و توهین گرفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فرانسوی بیانه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نشریه شارلی ابدو، که چندی پیش با وقاحت به ساحت پیامبر مهربانی (ص) توهین کرد و قلب میلیون‌ها انسان آزاده را به درد آورد، بار دیگر به بهانه آزادی بیان، باور میلیون‌ها انسان را به سخره و توهین گرفت و حریم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را هدف کینه ضد اسلامی خود قرار داد.

کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.

بی شک شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره در طول عمر پربرکتش خار چشم ظالمان و مدافع مظلومان بوده است.

اقدامات مذبوحانه و وقیحانه‌ای چون تمسخر و توهین به باورها و ارزش‌های انسان‌ها، رفتاری دور از عقل و انصاف، مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است که گویای عجز و ناتوانی صهیونیسم جهانی است.

دفتر تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن توهین‌های نشریه شارلی ابدو و هدایت و حمایت دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور در انجام این اقدامات هتاکانه و وقیحانه، از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت‌های اسلامی مستقل و آزاده و دستگاه قضائی، وزارت خارجه و تمامی نهادهای اسلامی و بین المللی انتظار دارد تا با برخورد محکم و شایسته با آن نشریه و حامیانش، از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/72598کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب