درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۲۰۲۹۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۷ : ۱۹ دیدگاه: ۰

فصل انقلاب زهرايي

فصل انقلاب زهرايي عمود خيمه اين چهار انقلاب؛ انقلاب فاطمي و زهرايي است . همان او كه يك تنه قيام كرد تا انقلاب نبوي به خلافت و سلطنت ختم نشود و بر صراط امامت و عهد غديرخم، در تاريخ پس از وفات پيامبر استوار گردد.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،

1- انقلاب اسلامي بن‌مايه‌هاي خود را از چهار انقلاب سترگ تاريخ بشر مي‌گيرد؛
الف- انقلاب نبوي
ب- انقلاب علوي
ج- انقلاب حسيني
د- انقلاب مهدوي
عمود خيمه اين چهار انقلاب؛ انقلاب فاطمي و زهرايي است . همان او كه يك تنه قيام كرد تا انقلاب نبوي به خلافت و سلطنت ختم نشود و بر صراط امامت و عهد غديرخم، در تاريخ پس از وفات پيامبر استوار گردد.
2- چرا پس از وفات پيامبر (ص) سير تاريخ بر مدار وصيت پيامبر و راهبرد امامت نچرخيد؟ پاسخ آن است، «امام» بود، «امت» نبود. امام بدون امت معنا ندارد.
عده‌اي كار را به انحراف بردند و امت را از درون پاشيدند و فرقه فرقه كردند.
هر فرقه بر اسب «طمع» و«حرص» نشست تا خود را به وادي «قدرت» و «ثروت» برساند.
اين رويكرد تلخ و ناصواب؛ پرچم انقلاب نبوي را به دست خلفا و سلاطين اموي و عباسي و از آنجا به دربارهاي عثماني سپرد و باعث شد جز پوسته‌اي از اسلام چيزي باقي نماند.
3- كار بزرگ امام خميني (ره) اين بود با بهره‌گيري از فرهنگ اسلام شيعي، غبار از چهره امامت بردارد و با شكل‌گيري امت اسلامي رودرروي قدرت‌هاي شرق و غرب عالم بايستد. او در مقام تأسيس بود. لذا براي حكومت به سمت كاخ و سلطنت نرفت و اتاق فكر هدايت امت را در يك حسينيه قرار داد. او دنبال مال‌اندوزي و ثروت نرفت و دست رد بر سينه شهوت و غضب زد تا عدالت نبوي و علوي را احيا كند.
4- امام خميني (ره) در نهضت رهايي‌بخش خود سهم اصلي را به زنان داد و فرمود: «از دامن زن است كه مرد به معراج مي‌رود.» جوهر اصلي نهضت امام يك انقلاب فاطمي و زهرايي بود. چراكه او با صلابت و قدرت اقدام به احياي امر امامت كرد و بشريت را به سمت و سوي جهان تراز قرآن هدايت كرد.
5-انقلاب اسلامي يك راه و يك مسير درست به سمت آزادي، رهايي ، فلاح و رستگاري در دنيا و آخرت است. ملت ايران و ملت‌هاي آزاده جهان رهنوردان اين مسير محتوم تاريخ هستند. فاطمه (س) يك راهنما و نشانه درست در اين مسير است. او مسير مقاومت را نشان مي‌دهد و هرجا كه به مشكل برمي‌خوريم رهگشايي مي‌كند.
6- امروز پرچم مبارزه با كفر و شرك و نفاق به دست فرزند حضرت زهرا (س) است. مردم زير اين پرچم جمع شده‌اند تا امت اسلام در ايران و جهان شكل گيرد . نظام امت و امامت؛ رقيب و حريف اصلي نظام سرمايه‌داري لجام‌گسيخته است علت دشمني عريان آمريكا و استكبار جهاني با جمهوري اسلامي همين ‌است.
7- بي‌جهت نيست در فتنه اخير موضوع «زن» ، «برهنگي» ، «كشف حجاب» ، «هرزه گري» و «هرزه‌گويي» در دستور كار جنگ شناختي و جنگ‌ادراكي دشمن قرار گرفته است. تيرهاي دشمن به سمت «حجاب» «عفاف» و «حيا» اتفاقي نيست. دشمن متوجه شده است نقش زن و رهايي زنان ايران از دام شياطين، دائرمدار پويايي ، مانايي استحكام پايه هاي انقلاب اسلامي است . لذا تمركز خود را روي اين امر مهم و كانوني برده است.
ايام ايام فاطميه است. زنان آزاده ايران در اين ايام جان خود را در انديشه‌هاي پاك و زلال حضرت زهرا (س) شستشو مي‌دهند . زنان اصلي‌ترين مدافعان حرم و حريم امامت در جامعه ما هستند. كافي است به سخنان مادران و خواهران شهدا در طول انقلاب و در همين فتنه اخير پاي صحبت خانواده‌هاي شهداي امنيت بنشينيم، تا اين حقيقت عريان را ببينيم.
8- بي‌حجابي هرچند ناچيز به زودي با منطق زهرايي و فاطمي رخت برخواهد بست. زن ايراني نمي تواند رودرروي قرآن با احكام حجاب بجنگد. اين مشت بر سندان كوبيدن است. فصل سربازگيري از زنان به پايان رسيده است. به زودي كساني كه در پادگان‌هاي سعودي اينترنشنال ، BBC و رسانه‌هاي دشمن مشق بي‌حجابي مي‌دادند خواهند ديد  زن ايراني در آغوش گرم خانواده و جامعه با منطق زهرايي به زيست عفيفانه خود ادامه خواهد داد.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/72029کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب