درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۰۳۵۲۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۵ : ۱۵ بازدید: ۱۳۳دیدگاه: ۰

مماشات بس است!

مماشات بس است! شواهد موجود نشان می‌دهد که دشمنان در خارج و مزدوران آن‌ها در داخل قصد آن ندارند که به این سادگی دست از جان ملت ایران بردارند. هر چند تاکنون شیوه‌های متفاوتی اعمال شده که مهم‌ترین آن برخورد مسالمت‌آمیز بوده است؛ ولی گویا قرار نیست این آتش عناد به این زودی‌ها خاموش شود.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، شواهد موجود نشان می‌دهد که دشمنان در خارج و مزدوران آن‌ها در داخل قصد آن ندارند که به این سادگی دست از جان ملت ایران بردارند. هر چند تاکنون شیوه‌های متفاوتی اعمال شده که مهم‌ترین آن برخورد مسالمت‌آمیز بوده است؛ ولی گویا قرار نیست این آتش عناد به این زودی‌ها خاموش شود.
می‌توان در یک نگاه اغتشاش‌گران و معترضین را به دو دسته تقسیم کرد:
۱. گروهی که براندازی نظام را هدف اصلی خود قرار داده و برای اجرای این برنامه مأموریت پیدا کرده و از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.
۲‌. عده‌ای که جو زده هستند و با بهانه کردن برخی مطالبات، در زمین دسته اول بازی می‌کنند و بدون آنکه خود متوجه باشند پیاده‌نظام آن‌ها هستند. به عبارتی آمریکا و اسرائیل و بی بی سی و اینترنشنال دعوت به شورش و اعتراض می‌کنند، آن‌ها نیز استقبال می‌کنند. در این میان کف خیابان و دانشگاه و یا هر مکان دیگری هم فرق نمی‌کند.
مسلما نحوه برخورد با گروه دوم باید با گروه اول متفاوت باشد. با گروه اول باید به اشد مجازات برخورد کرد. در مجازات آن ها نباید تأخیر کرد.
گروه دوم نیز نباید احساس کنند هر طور دلشان خواست رفتار کنند.
این گروه نیز به مرور با افزایش حضور میدانی و رفتارهای ساختارشکنانه، نقش گروه اول را ایفا می‌کنند. بنابراین نباید این احساس به آن‌ها دست بدهد که به خیابان می‌آیند و هر ساختارشکنی می‌کنند و هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها ندارد. این سه ماه فرصتی بوده که هیچ نظامی به اغتشاش‌گران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی نداده است.
نظام تاکنون با همه تدابیری که اندیشیده، موجب نشده که دشمنان و آشوب‌طلبان متنبه شوند و درس عبرت بگیرند. شواهد نشان می‌دهد که آن‌ها دارند جری‌تر می‌شوند و به راحتی روی مردم آتش می‌گشایند.
تردیدی نباید داشت که هر چه اغتشاشات فرسایشی‌تر شود دشمن پرروتر می‌شود و این توهم او را بر می‌دارد که به قله‌های موفقیت نزدیک‌تر می‌شود.
همین امر در روحیه مردم نیز اثر منفی دارد. از این رو به دور از هر گونه رفتار احساسی باید با برخوردی مقتدرانه جلوی قمه‌کشی و ترور و ساختارشکنی و توهین‌ها و جسارت‌های این جنایتکاران را گرفت. نباید اجازه داد که نیروی انتظامی خسته شود و یا اقتدار آن شکسته شود. هر چند خستگی در منطق حزب‌الله راه ندارد؛ ولی فرسایشی کردن اغتشاشات این عوارض را به دنبال دارد.
مردم و بسیجیان آماده‌اند، نیازمند است هر چه سریع‌تر سازماندهی شوند، به هر وسیله ای که برای دفاع فردی لازم است مجهز شوند و به صورت انبوه در میدان حاضر شوند.
انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌تر و مقدس‌تر از آن است که عده‌ای بی‌سر و پا بخواهند به ساحت آن جسارتی کنند. بسیجی همواره در صحنه است و هیچ‌گونه مماشاتی را بر نمی‌تابد، آنجه مهم است می‌خواهد ضابطه‌مند حضور پیدا کند. فرصت را نباید از دست داد.

دکتر نصرالله شفیعی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/70352کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب