درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/ایران شناسه: ۷۰۰۲۸۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۴۲ : ۰۷ دیدگاه: ۰

رئیسی:

نوکری مردم بزرگترین افتخار ما محسوب می‌شود/ قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد

 نوکری مردم بزرگترین افتخار ما محسوب می‌شود/ قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد رئیس جمهور در دیدار با مردم شهرستان پاکدشت با بیان اینکه نوکری برای مردم بزرگترین خدمت ما محسوب می‌شود گفت: قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سفر امروز خود به شهرستان پاکدشت از پروژه های شهرستان بازدید کرد.

رئیس جمهور در دیدار با مردم شهرستان پاکدشت در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان اظهار کرد: امروز برخی از پروژه‌هایی را بازدید کردیم که با گذشت بیش از دهه هنوز به افتتاح نرسیده است. پروژه کمربندی هم قرار است به زودی به تکمیل برسد.

وی با اشاره به بازدید از پروژه کمربندی گفت: پروژه کمربندی قرار است که با سرعت توسط مسئولان انجام شود که خواسته به حق مردم است. کار اراضی در این مناطق به افرادی واگذار شده بوده اما برخلاف گذشت قریب دو دهه از زمان واگذاری به دلیل برخی مشکلات اداری و اجرایی با تاخیر مواجه شده بود و قرار شد بعد از حداکثر یک ماه این مشکلات را برطرف کنند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به بازدید از بیمارستان زعیم ادامه داد: بخش سوم پروژه بیمارستان و مرکز درمانی بود اما آن‌هم سال‌ها به طول انجامیده که می‌تواند منشأ خدمت به مردم این منطقه باشد. ما به نیازهای منطقه توجه می‌کنیم و تلاش بر این است که آنچه انتظار مردم این خطه و وظیفه دولت است با شتاب بیشتری دنبال شود.

آیت الله رئیسی افزود: مردم پاکدشت مردمی دشمن شناس و دشمن ستیز و زمان شناس است کار نامه درخشان تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید برای انقلاب اسلامی در دوره دفاع مقدس برای دفاع از حریم و حرم و حضور خانواده شهدا در این منطقه نشانه صدق این گفتار است که مردم در این منطقه با بصیرت هستند.

رئیس جمهور بیان کرد: این روحیه و منش مردم، مسئولیتی سنگین‌تر بر دوش مسئولان می‌گذارد که باید مدیران شهرستان، استان و در سطح کشور به مردم، جمهور باید خدمت کنند اما مردمانی که برای دفاع از اسلام و انقلاب از همه چیز گذشته‌اند نسبت به آنها وظیفه ای بیشتر وجود دارد.

وی تاکید کرد: به مسئولان توصیه و تاکید می‌کنم که هر چه توان دارید برای خدمت به مردم فروگذار نکنید، بدانید هر گره‌ای که از زندگی یک خانواده و یک فرد گشوده شود علاوه بر اینکه در دنیا موجب تقدیر و تشکر آنها از شما است، جایگاه اخروی است که این مهم می باشد. امروز نوکری برای این مردم شهید پرور داده دل داده به خدا، بزرگ‌ترین افتخاری است که نصیب ما شده است.

 

قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد

رئیس جمهور بیان کرد: دشمن می‌خواهد حواس مسئولین از خدمت به مردم پرت شود و گرفتار مسائل دیگر شوند. دشمن می‌خواهد خدمت به مردم نباشد، توسعه و پیشرفت نباشد، جوان دختر و پسر ما جایگاه رفیع علمی و اجرایی و خدمتگزار خود را نداشته باشد، می‌خواهد امید تبدیل به یاس بشود. دشمن نمی‌خواهد دانشمندان ما قله‌های علمی را فتح کنند. دشمن نمی‌خواهد در این منطقه تولید حرف اول را بزند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز مسئولان شهرستان پاکدشت می‌گویند ما مشکل کار در این منطقه نداریم، اظهار کرد: این یک افتخار برای این منطقه است و باید همواره آن را یادآور شد؛ چرا که زمینه خوبی است که کسی احساس بیکاری نکند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد در کشور مشکل بیکاری وجود داشته باشد، گفت: دولت کمر همت را به صورت شبانه روز بسته تا مشکلات را حل و گره ها را باز کند، و مردم در معیشت و مسکن‌شان مشکل نداشته باشد، آنچه که امروز خواسته دشمن است ایجاد یاس در مردم است اما انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا، ایثار نیروهای سپاه، بسیح، ارتش، نیروی انتظامی ما به مردم امید می‌دهد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن احساس کرد کشور دارد پیشرفت می‌کند و هرچه مانع گذاشت دید کشور با قدرت و با هدایت رهبری و حضور مردم قله‌ها یکی بعد از دیگری فتح می‌شود. می‌خواستند قطار حرکت کشور را دچار توقف و کندی کنند و شتاب کشور به طرف گره‌گشایی از زندگی مردم را کم کنند و شروع کردند به بلواسازی، اغتشاشات و بهم زدن امنیت کشور و خیال کردند با این کارها پیگیری تولید و ایجاد اشتغال و گره‌گشایی از زندگی مردم کند می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت در کنار مردم است، ادامه داد: با همه مشکلات و مسائلی که دشمن می‌خواهد کشور ما داشته باشد، دولت در کنار مردم است و از اراده شهدای پاکدشت و شهید سلیمانی الگو می‌گیریم که نباید با خواست دشمن دچار توقف یا کندی شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند ایران مثل برخی کشورهاست، اظهار کرد: دشمن غافل است و این یک خطای راهبردی است که دشمن مرتکب شده و سیاست تحریم او شکست خورد، سیاست بی‌ثبات‌سازی کشور هم مثل همان سیاست تحریم شکست خورد و شکست خواهد خورد. ما با خنثی‌کردن تحریم‌ها کار را پیش بردیم.

آیت الله رئیسی افزود: دشمن گفت نباید نفت بفروشیم اما این کار اتفاق افتاد، دشمن گفت تجارت ما در منطقه نباید صورت بگیرد اما ما سقف تجارت کالا را به چهل تا پنجاه درصد افزایش دادیم. گفتند ما نباید سهمی در اقتصاد منطقه داشته باشید اما ما این سهم را افزایش دادیم و گفتند ایران را منزوی می‌کنیم اما اجازه ندادیم چنین کاری کنند.

وی گفت: گفتند امکان ارتباط ایران با منطقه آسیا و دنیا جز با شرط ما که پذیرفتن اف‌ای‌تی‌اف و نظایر آن باشد وجود نداشته باشد اما دیدند که ما در هیچکدام از آن‌ها متوقف نشدیم و از همه این موانع عبور کردیم.

آیت الله رئیسی افزود: دشمنان می‌خواستند قطار پیشرفت را کند کنند و شروع به ایجاد اغتشاش کردند و فکر کردند خدمتگزاری به مردم کند خواهد شد، زهی خیال باطل، ما حرکت این قطار سازندگی و پیشرفت را با شتاب پیش خواهیم برد.

وی در ادامه افزود: دشمن کشور ما را نمی‌شناسد و نمی‌داند ما چنین مردمانی داریم. من به خانواده شهدا اطمینان می‌دهم که خون بچه شما نه فقط آثار بیداری اسلامی در منطقه و استحکام نظام را در پی دارد بلکه این نظام را همواره از گزند آسیب حفظ می‌کند.

آیت الله رئیسی با اشاره به وصیت نامه شهدا خطاب به جوانان گفت: نگذارید انقلاب، نظام و رهبری تنها بمانند، مبادا قرآن، دین و ارزش‌ها را از یاد برود.

رئیس جمهور افزود: ما در دولت تمام قوا و ظرفیت خودمان را در جهت رفع مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، به سامان رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام چه در این منطقه و چه در مناطق دیگر کشور، رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی، رفع بیکاری، مشکل مسکن و همه مسائلی که امروز مردم در گوشه و کنار کشور دارند به کار خواهیم گرفت و به رغم خواست دشمنان در این باب گام بر خواهیم داشت.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/70028کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب