درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۹۹۶۶۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹ : ۱۸ بازدید: ۳۹۲دیدگاه: ۰

چرا قانون از کجا آورده‌اید، اجرا نمیشود؟!

چرا قانون از کجا آورده‌اید، اجرا نمیشود؟! اگر نهی از منکر نبود کربلا به‌وجود نمی‌آمد چرا که حسین بن علی(ع) از برای نهی از منکر قیام کرد و در این راه سر مبارکش را از تن جدا کردند و شهید بهشتی از اسلام ناب محمدی گفت و فرمود از کجا درآورده‌اید که چنان در آتش خشم دشمن سوخت و اگر نشانی از دندان آن بزرگوار نبود هرگز شناخته نمی‌شد.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، اگر نهی از منکر نبود کربلا به‌وجود نمی‌آمد چرا که حسین بن علی(ع) از برای نهی از منکر قیام کرد و در این راه سر مبارکش را از تن جدا کردند و شهید بهشتی از اسلام ناب محمدی گفت و فرمود از کجا درآورده‌اید که چنان در آتش خشم دشمن سوخت و اگر نشانی از دندان آن بزرگوار نبود هرگز شناخته نمی‌شد.
آیا وقتش نرسیده که خانه ملت قانون ازکجا آورده‌اید را به مرحله اجرا بگذارد البته اجرای این امر برای آن‌ها بسیار سخت است زیرا بنظرمی‌رسد که مجلس باید اول از خود شروع کند تا بتواند دیگران را پاسخگو نماید.
آیا وقتش نرسیده موضوع ارزخوری فرزندان برخی مسئولین در آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه و سوئیس، مورد بررسی قرار گیرد؟
آیا وقتش نرسیده که جلو رانتخواری‌ها گرفته شود و معلوم گردد که این همه شرکت‌ها، موسسات بانکی و بعضی بانک‌ها و صادرات و واردات رابطه‌ای نامحسوس  از برای چه کسانی است که به آسانی به دست آورده‌اند؟
آیا وقتش نرسیده که زمین‌خواران، جنگل‌خواران، کوه‌خواران، بر سر میز محاکمه عدالت بنشینند تا آب سردی بر دل مردم  و جوانان باشد؟
براستی منابع طبیعی، خاک سرخ جزایر، کشتی‌های غیردولتی، شهرک‌های لاکچری و کاخ‌های شیشه‌ای، در اختیار چه کسانی است؟ آیا این‌ها در دست جوانان بیکار است و یا مفتخوران اموی؟
چرا ما باید با این همه امکانات خدادادی، سرمایه‌های کلان ملی، طلا و نقره، فولاد و مس، علم و فن‌آوری، ۱۰ میلیون بیکار ناراضی داشته باشیم که امروز صدای آن‌ها را در کف خیابان‌ها بشنویم.
آیا وقتش نرسیده که خانه ملت، بیت‌المال را از کابین زنان حرامخور، از گلوی شکمبارگان و از جیب انحصارطلبان، بیرون کشیده جامعه را از وضع ناهنجار فعلی نجات دهد؟
آیا غفلت از نصایح رهبری از برای مسئولین فعلی و گذشته کافی نیست؟
آیا نباید از خواب غفلت بیدار شویم؟ آیا تا کی باید به‌خاطر دنیای فانی خود و رفاه فرزندان خویش همه چیز کشور و مردم را فدای هزار فامیلیمان بکنیم؟ در حالی‌که جوانان پر از شور و شعور کشور ما ده‌ها برابر از فرزندان خارج‌نشین مسئولین غافل، استعداد علمی، نبوغ صنعتی، فکر سرمایه‌گذاری اعتقادات دینی، ایستادگی قرآنی و جان گذشتگی از برای دین دارند. ولی افسوس و هزار افسوس که دست‌های چدنی وابستگان غربی نمی‌گذارند این امر مهم عملی شود.
آیا نمی‌دانید دشمن از پهلوی دنیاپرستان و از غفلت خداگریزان، از نفس قدرت‌طلبان، وارد میادین و معابر کشور ما شده است که متاسفانه قرآن و حجاب و مسجد و منبر می‌سوزانند و با بی‌حرمتی و عدم آگاهی عمامه‌پرانی می‌کنند.
 آیا این‌ها فرزندان ما نبودند که امروز در اختیار دشمن و در مقابل ما قرار گرفته‌اند؟ البته گناهانش بر عهده همه قبطیان است.
خدا را، خدا را، بیآیید سر از لاک خویش بیرون آوریم در محضر خدا و بندگان خدا باشیم چرا که امروز مورد هجمه دشمنان سرسخت و داعشیان دشنه‌کش سعودی و آمریکایی و جنگ ترکیبی استکباری از جنس انگلیس قرار گرفته‌ایم که این امر تامل و تعمق بیش‌تر می‌طلبد تا جامعه را از  بدخواهان نجات دهیم و خود را از مردم دور نگه نداریم.
خدایا ما را از غفلت خداگریزی و کفران نعمتی نجات ده.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/69966کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب