درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۹۵۳۵۹ آبان ۱۴۰۱ - ۳۰ : ۰۶ بازدید: ۲۸۹دیدگاه: ۰

اپوزیسیون بی‌ناموس!

اپوزیسیون بی‌ناموس! هیچ وقت تصور نمی‌کردم در ادبیات نگارشی تعبیر بی‌ناموس را در باره کسی به کار ببرم. این چند روز کلیپ‌هایی دیدم که خیالم راحت شد عده‌ای دوست دارند که به آن‌ها بی‌ناموس گفته شود و خودشان نیز چنین اقراری کرده‌اند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، هیچ وقت تصور نمی‌کردم در ادبیات نگارشی تعبیر بی‌ناموس را در باره کسی به کار ببرم. این چند روز کلیپ‌هایی دیدم که خیالم راحت شد عده‌ای دوست دارند که به آن‌ها بی‌ناموس گفته شود و خودشان نیز چنین اقراری کرده‌اند. مردی که خود را اپوزیسیون جمهوری اسلامی می‌داند می‌گوید چون ناموس بردگی زن است من زنم را آزاد می‌گذارم با هر کسی که خواست آمد و رفت کند، چه بگویم جز اینکه به او بگویم تو بی‌ناموسی!
انسان وقتی مسخ بشود و هویت انسانی خود را از دست بدهد می‌شود یک خوک، یک خوک بی‌غیرت که اگر به جفتش تجاوز کنند هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. به اعتراف خودتان شما از خوک هم حیوان‌ترید. خوک بر مبنای غریزه‌اش عمل می‌کند و شما بر اساس عقلت. اینجاست که باید گفت خداوند چه خوب این‌ها را معرفی کرده است: وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ ۖ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا ۚ أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ
(اعراف/۱۷۹)
[براى جهنم بسيارى از جن و انس را بيافريديم. ايشان را دل‌هايى است كه بدان نمى‌فهمند و چشم‌هايى است كه بدان نمى‌بينند و گوش‌هايى است كه بدان نمى‌شنوند. اينان همانند چارپايانند حتى گمراه‌تر از آن‌هايند. اينان خود غافلانند].
ننگتان باد بی‌ناموس‌های بی‌غیرت، کاش نام ایرانی را از خود برمی‌داشتید.

دکتر نصرالله شفیعی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/69535کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب