درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۸۶۵۵۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۳۹ : ۱۷ بازدید: ۲۴۰دیدگاه: ۰

جنگ بيهوده با خدا!

جنگ بيهوده با خدا! خداوند رحمت كند آیت‌الله خوشوقت را يك وقتي موعظه مي‌فرمود كه؛ «آدم كه عصباني مي‌شود نه خدا سرش مي‌شود نه دين و نه عقل! غضب پرده ضخيمي مقابل عقل و دين و خداست، اين پرده كه آمد هر كاري كه دلش خواست مي‌كند بعد كه عقلش سر جايش آمد پشيمان مي شود.»

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، خداوند رحمت كند آیت‌الله خوشوقت را يك وقتي موعظه مي‌فرمود كه؛ «آدم كه عصباني مي‌شود نه خدا سرش مي‌شود نه دين و نه عقل! غضب پرده ضخيمي مقابل عقل و دين و خداست، اين پرده كه آمد هر كاري كه دلش خواست مي‌كند بعد كه عقلش سر جايش آمد پشيمان مي شود.»
مصيبت بالاتر اين است كه انسان در وادي غضب غرق در شهوت جنسي و اشتهاي سيري‌ناپذير جنسي شود.
روزانه از طريق اينترنت ، شبكه‌هاي تلويزيوني ماهواره‌اي و شبكه‌هاي مجازي پيام‌رسان‌هاي خارجي، جوانان ايران زير بمباران وحشتناك داده‌ها و اطلاعاتي هستند كه يك خشم وكينه كور را در ذهن آنان پمپاژ مي‌كند. اين داده‌ها و اطلاعات حاوي دروغ، تهمت ، افترا و تحليل‌هاي نادرست مي باشد كه تشويش اذهان عمومي را تمهيد مي‌كند.
كارشناسان رسانه‌ و ارتباط ارتش جهنمي آمريكا ، انگليس و رژيم صهيونيستي آنچنان ذهن‌ها را مديريت مي‌كنند كه به مخاطبان خود اجازه نمي‌دهند به «گذشته» ، «حال» و «آينده» فكر كنند.
بسياري از جواناني كه در اين چند روزه دستگير شدند و در بازداشتگاه‌ها به شدت مي‌گريستند و اظهار پشيماني مي‌كردند ، آزاد شدند و پدر مادرهاي آنها با تشكر از نيروي انتظامي و رأفت نهادهاي امنيتي و قضائي بچه‌هاي خود را به خانه بردند.
وقتي پرده غضب و خشم از جلوي چشمان آنها كنار رفت. تازه به فكر خدا ، دين و عقل افتادند و از اعمال خودشان پشيمان شدند.
كسي كه به قرآن سوزي و مسجدسوزي افتاده به دشمني با كه برخاسته است؟!
كسي كه با حكم قرآني حجاب درافتاده با كه دشمني مي كند؟!
اين فرمان جنگ بيهوده با خدا از كدام اتاق فكر درآمده است كه از طريق BBC و سعودي اينترنشنال و رسانه‌هاي صهيونيستي ميليون ها بار در روز نشر و بازنشر مي‌شود؟!
دشمن دست‌اندر كار ساخت انسان‌هاي مجازي است. دشمن نمي‌تواند با انسان‌هاي حقيقي با آموزه‌هاي الهي مقابله كند. رسانه‌هاي جهنمي دشمن اجازه نمي‌دهند جوان ايراني دسترسي به حقيقت پيدا كند. ذهن و عقل او را اجاره مي‌كنند. شماري از انسان‌هاي پاك و جوانان پاكباخته ما را به اجاره‌نشيني در اين فضا برده‌اند و آنها را زير بهمني از دروغ ، غضب ، شهوت و كينه‌توزي‌ بي‌دليل دفن كرده‌اند.
يك دفعه چشم باز مي‌كنند مي‌بينند در وسط معركه نبرد بيهوده با خدا قرار دارند.
خدا رحمت كند امام خميني (ره) را كه در بخشي از نامه خود به گورباچف فرمود :
«مشكل شما عدم اعتقاد به خداست همان مشكلي كه غرب را به ابتذال و بن بست كشيده و خواهد كشيد. مشكل شما مبارزه طولاني و بيهوده با خدا و مبدأ هستي است»!
مبارزه بيهوده با خدا يك امپراطوري پرقدرت را در شرق به موزه تاريخ سپرد . قطعا امپراطوري غرب را هم بنا به پيش‌بيني امام (ره) متلاشي خواهد كرد.
آنها كه در فتنه اخير، جنگ بيهوده با خدا را به بهانه حجاب آغاز كرده‌اند روسياهان تاريخ معاصر هستند و به‌زودي به بدترين شكل ممكن خدا از آنها انتقام خواهد گرفت.
پرده ديگر فتنه اخير «پرچم‌سوزي» و معارضه علني با ايران مستقل و مقتدر بود.
ايران با تاريخ هفت هزار ساله خود چيزي نيست كه با آتش زدن پرچم آن، روياي تجزيه آن براي دشمنان ملت تحقق پيدا كند. در طول تاريخ گذشته ايران و ايران معاصر ميليون‌ها جوان خون خود را براي اعتلاي ايران نثار كردند تا ايران بماند و ايراني بتواند به تمدن و فرهنگ خود افتخار كند.
پمپاژ خشم و نفرت با كاتاليزور شهوت ، برهنگي و بي‌حيايي عده‌اي فريب‌خورده ، كه پرده روي عقل و وجدان خود انداخته‌اند نمي‌تواند ويترين زيباي تماميت جمهوري اسلامي را به هم بريزد. استكبار جهاني مي‌داند وسعت جغرافيايي امروز ايران و مرزهاي زميني ، هوايي و دريايي كشور در اين اندازه نيست كه امروز در جغرافياي سياسي جهان در كتاب‌هاي تاريخ و جغرافيا انعكاس دارد. مرزهاي واقعي ايران به وسعت كوه‌ها و دشت‌ها ، رودخانه‌ها و درياهاي ايران به‌علاوه سرزمين‌هايي است كه سرود سلام فرمانده در كل خطوط مقاومت توسط ميليون‌ها انسان در داخل و خارج كشور در 6 ماهه اول امسال فرياد شد و طنين آن در 5 قاره جهان شنيده شد.همين طنين صدا ، استكبار جهاني را عصباني كرده است و ديوانه‌وار سرش را به در و ديوار رسانه‌هاي اهريمني خود مي‌كوبد.
غبار فتنه، كم‌كم فروكش مي‌كند . ملت ما با آرامي از آن عبور مي‌كند آنچه بر خاكستر فتنه نقش بسته اين حقيقت است كه ؛ جنگ باخدا بيهوده است . به زودي خدا مكر آنها را در هم خواهد كوبيد . زمستان در پيش است همه سياست‌هاي گرم و تجاوزكارانه آنها عليه ملت بصير ايران، به زودي يخ خواهد زد.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/68655کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب