درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۷۶۳۶۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۴۸ : ۱۱ بازدید: ۱۴۸۲دیدگاه: ۰

چرا مهسا امینی طعمه‌ مطامع سیاسی - جناحی اصلاح‌طلبان و منافقین شد

چرا مهسا امینی طعمه‌ مطامع سیاسی - جناحی اصلاح‌طلبان و منافقین شد چرا به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی جنبش اجتماعی ضد کشور به محوریت جریان اصلاحات و اعتدال با حمایت مالی رسانه ای سعودی ها و آلبانی نشینان در فضای مجازی شکل گرفت؟!

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، فوت مرحومه مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
و اما بعد، پاسخ به یک سوال مهم می‌تواند در تحلیل‌ها راهگشا باشد:
چرا به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی جنبش اجتماعی ضد کشور به محوریت جریان اصلاحات و اعتدال با حمایت مالی رسانه ای سعودی ها و آلبانی نشینان در فضای مجازی شکل گرفت؟!
نکته نخست عصبانیت محور عبری-عربی و غربی از حرکت تمدنی اربعین است که شاهد بودیم پیش از اربعین دست به دامن جریان صدر، سعودی و ترک و داعش برای اختلال در این مراسم عظیم شدند و دنباله‌های آنان در داخل نیز ماموریت خود را با تحلیل‌های مغرضانه ادامه دادند.
نکته دوم از برجسته سازی موضوع مهسا امینی، ایجاد یک کانال انحرافی رسانه ای پس از نمایش عظیم حضور مردم در اربعین بود که تلاش‌های شبانه روزی جریانات معاند داخلی و خارجی را بر باد داده بود و آنها با عصبانیت تمام شروع به دروغ پردازی به بهانه مرحومه امینی کردند.
نکته سوم انحراف افکار عمومی از بازخوانی جنایات ملکه صفاک و خون‌آشام انگلیس بود که ارتش سری ملکه در ایران داغدار آن پیر جنایتکار بود و موضوع مهسا امینی را فرصتی برای عقده گشایی دانست.
نکته چهارم پنهان کردن جلوه های امید بخش مانند دستاوردهای عظیم دولت انقلابی در پیوستن به گروه شانگهای و دستاوردهای منطقه‌ای ایران بود.
نکته پنجم وجود صفت لاشخوری و مردارخواری جریان اصلاحات بود که هر وقت فرصتی پیدا کنند شروع به زدن اسلام و انقلاب می‌کنند که در فتنه های ۸۸ و ۹۸ شاهد آن به وضوح بوده‌ایم.
و نکته ششم اینکه جریان اصلاحات و اعتدال در موضوع دادخواهی برای مهسا امینی دروغ می‌گوید چراکه در موضوع مشابه قتل همسر جوان هنر پیشه کُرد همفکرشان(مرحومه میترا استاد) بدست نجفی شهردار اسبق تهران شاهد بودیم در سکوت کامل خبری بودند و حتی به مرحومه تهمت‌های بسیاری زن و مردشان زدند و نکته بسیار مهم اینجاست که این جریان سابقه بهره گیری از سناریوی کشته سازی مانند فتنه۸۸ را در کارنامه‌ی خود برای مطامع سیاسی و حزبی‌اش دارد و بعید نیست در موضوع مرحومه امینی از این تکنیک استفاده کرده باشند.
نکته هفتم انتقام از تعطیلی اجلاس سالانه منافقین بود که جنجال خبری اش را هفته‌های پیش از طرف رژیم آلبانی و اروپایی ها شاهد بودیم که همچون مار زخم خورده شروع به انتقام و تولید روایت‌های دروغ با موضوع مرحومه امینی کردند.
اما در این سمت ماجرا نیز شاهد موضوع تلخی بودیم و آن اینکه برخی در جبهه انقلاب نتوانستند جبهه حق را درست تشخیص داده و در عملیات شناختی دشمن گرفتار شدند و شروع به تضعیف نهادهای انقلابی کردند.
اما پس از شروع به تبیین اصل ماجرا از سوی رسانه‌ی ملی مشخص شد  طرح بحث ضرب و شتم از اساس داستان سرایی و دروغ آلبانی نشینان و اصلاح طلبان بوده تا جاییکه برخی از منصفان آنها  توییت های خود را پاک کردند.
نکته مهم در این ماجرا اخلاق مداری پلیس بود و فراجا هوشمندانه درگیر احساسات و جو رسانه‌ها نشد و با اجازه خانواده محترم امینی فیلم و اطلاعات پزشکی بیماری مغزی سابق مرحومه را منتشر کرد که بر عصبانیت جریانات معارض افزود.
گفتنی است در شرایط پیش رو اتحاد میان نیروهای انقلابی امروز بیش از پیش اهمیت دارد و باید جریان انقلابی اجازه ندهد دستاورد های دولت انقلابی و جریان رسانه ای عظیم اربعین با این هوچی‌گری ها به حاشیه رانده شود.
زمستان می‌رود و سیاهی به ذغال خواهد ماند، فقط این سوال‌ها باقی است که تا چه زمانی باید با جریان برانداز بنفش یعنی سرمایه‌های رژیم صهیونسیتی در ایران مماشات شود؟ تا چه زمانی باید شاهد ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی ول باشیم؟ تا چه زمانی باید در این جنگ شناختی شاهد هجمه به دل‌های پاک نوجوانان و جوانان باشیم؟! و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قوه قضاییه به جد درخواست برخورد با کسانی را داشتند که امنیت روانی مردم را نشانه گرفته اند...تاکید می‌کنم هیچ کشوری اجازه تولید و گردش آزادانه این میزان فیک نیوز را در سطح سرمایه اجتماعی‌اش نمی‌دهد...هیچ کشوری...

سید علیرضا آل‌داود

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/67636کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب