درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۷۶۲۱۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۳۱ : ۰۸ بازدید: ۶۷۲دیدگاه: ۰

مسیر روشن!

مسیر روشن! این روزها که خبر درگذشت خانم مهسا امینی به روایت‌های مختلف نقل می‌شود گفتن چند نکته لازم است.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، این روزها که خبر درگذشت خانم مهسا امینی به روایت‌های مختلف نقل می‌شود گفتن چند نکته لازم است.
اولا به گفته حاج قاسم عزیز؛
«من اصلا قبول ندارم در بین بچه‌حزب‌اللهی‌ها بگیم این آدم با آن شکل و قیافست... ! همان دختر کم‌حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما اما جامعه ماست».
این دیدگاه اندیشه ساری و جاری در مملکت ماست.
 ثانیا برای حراست و دیده‌بانی از حرمت‌ها، حیثیت‌ها و نوامیس ما خصوصا حریم‌ حرمت جامعه زنان و دختران در طول دوران‌های مختلف هزاران هزار جوان ما در خون خود غلطیده‌اند. شهدای پادگان سنندج که شهیدان عزیز اشک تلخ و ... در شمار آنانند و شهید همتی و دیگر شهیدان در امتداد این راه روشن پر پر شده‌اند.
به‌قول شهید کاظمی  ما افتخار می‌کنیم  که از اقصی نقاط ایران در کردستان شهید داده که آسیب به مردم شریف کرد وارد نشود.  
هیچ ‌کس به یاد نداشته باشد مردم شریف کردستان  خوب خبر دارند آتش نفاق تجزبه‌طلبی  کومله و دمکرات به بهای چه جان‌های عزیزی به سردی گرایید. کاش می‌شد کتاب اله کوک، (برگ سبز ) مرحوم غنی بلوریان را چندین بار تورق کرد تا خیانت‌ها در کردستان نمایان گردد، حتما به یاد داریم بهترین جوانان ما در سرزمین غربت  و سختی در وحشتناک‌ترین رویه قرون وسطی‌ای به دستان خون آشام داعش به خاک و خون افتادند تا زن و دختر حتی سوری و عراقی به دست دشمن نیفتد و طعم امنیت و آرامش را بچشند.
اگر قرار است کسی سینه‌چاک کند برای زن و‌ دختر ایرانی این گوی و این میدان.
آنان که در پیله اندیشه‌های زن‌فروشی غرب به ننگ غنوده حال همان  دجاله‌های که آتش داعش را به دامن زنان و ‌دختران نجیب منطقه انداختند و با جهاد نکاح حرمانی فراموش نشدنی به جامعه زنان وارد کردند.
حق ندارند داعیه‌دار دفاع از زن‌ و دختر ایرانی باشند، آنانی  که سردمدار اصلاحند توضیح بدهند بین میترای کرد بین زن مدافع ناموسش با مهسا چه فرقی وجود دارد و چرا برای این دو این حد سینه‌چاک نبودند، این‌ها سوال جامعه ماست.
ما امنیت و آرامش کشورمان را از حلقوم روباه‌صفتان پلشت بیرون کشیده‌ایم و تک‌تک فرزندانمان برای‌مان عزیزند اما از تبعیض سیاسی هم باید نقد داشت و از دامن زدن موضوع توسط جریان‌های زن‌کش معلوم الحال باید تاسف خورد،
و هر ایرانی در قبال تک تک آنان اگر حقی ناحق شود مطالبه بحق و قانونی خواهیم داشت و در مورد خانم مهسا امینی نیز همین رویه صدق می‌کند.
ما تجربه موج‌سواری و فتنه‌تراشی دشمن را در چند وهله به یاد داریم.
و لازم است تببین کنیم و با دقت و صبر مسیر حق‌طلبی و مطالبه‌گری را حراست کنیم‌ و در درجه اول ضمن ابراز همدردی با خانواده و بستگان این‌حادثه با تقید به قانون منتظر روند تکمیلی مباحث پزشکی باشیم در درجه دوم فرصت موج‌سواری به دشمن ندهیم و دیگر اینکه همه ایادی استکبار و فریب‌خوردگان داخلی و خارجی بدانند هیچ کس بیشتر از جوانان و دلاوران این دیار پای امنیت و آزادگی و آرامش زنان و دختران این مرز بوم خون نداده‌اند و ایستادگی نکرده‌اند.
با جانشان آرامش خریده‌اند نه با لق‌لقه زبان و هیاهو و آخر اینکه ایران سرزمین هویت‌بخشی به زن است نه دیار معامله با عفت و حرمت زن.
اگر روزی جایی گردی به خاطری نشسته است شیشه دل‌های غبار گرفته از ناملایمات را در پرتو نصایح حکیمانه امام و مولایمان التیام خواهیم بخشید.
و به برکت وجود فرزند زهرا (س) در کشور ما هیچ سدی برای مطالبه قانونی  تببین حقایق و پیگیری مشکلات مردمی وجود ندارد.  مسیر روشن و هدف روشن حقایق را تببین خواهیم‌ کرد و فرصت دست‌درازی نخواهیم داد، مهسا پروژه شکست‌خورده ایکه است که برای به سکوت کشاندن  اخبار دشمن‌کوب  اربعین و پیروزی ایران در  شانگهای  و شکست مفتضحانه دیاثان سیاسی و دروغ‌پردازان رسوای شایعه بیماری حضرت آقا تدارک دیده شده بود که به لطف خدا خورشید را نمی‌شود گل مالی کرد، درگذشت مهسا را به خانواده‌اش تسلیت می‌گوییم  گرچه آن‌ها خود بر بیماری مهسا آگاهند و نباید اجازه دهند که دشمنان از این رخداد موج‌سواری کنند، صد البته مقامات امنیتی باید با دقت فضای مجازی را مدیریت کنند که حقایق قلب نشود.

محمدحسین ترکمن

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/67621کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب