درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۶۷۱۲۸۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۴۸ : ۱۹ دیدگاه: ۰

۳ موشک به فرودگاه حلب اصابت کرد

۳ موشک به فرودگاه حلب اصابت کرد در حمله دقایقی قبل به فرودگاه حلب، سه موشک به فرودگاه اصابت کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، در حمله دقایقی قبل به فرودگاه حلب، سه موشک به فرودگاه اصابت کرده است. برخی منابع از شلیک پنج موشک به سمت فرودگاه حلب خبر داده بودند.

 این موشک‌ها به باند فرودگاه حلب اصابت کرده است.

با توجه به این‌که در لاذقیه صدای شلیک موشک به گوش رسیده، احتمال می‌رود هواپیماهای رژیم صهیونسیتی از فراز دریای مدیترانه موشک‌ها را شلیک کرده باشند.

گفته می‌شود صدایی که در لاذقیه به گوش رسیده ناشی از فعالیت پدافند هوایی ارتش سوریه بوده است و جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی نتوانستند از آن منطقه حلب را هدف قرار دهند.

بر پایه اطلاعات رسیده، در حمله به فرودگاه حلب، از آسمان منطقه شرق فرات استفاده شده است. آسمان این منطقه - که تحت سیطره کردهای قسد است - در اختیار ائتلاف آمریکا است و جنگنده‌های صهیونیستی نیز برای ورود به آن، باید از حریم هوایی اردن استفاده کنند.

همچنین روتر نت رسانه عبری در خبری فوری از حمله هوایی به سوریه خبر داد.

به نوشته روتر نت، این حملات منجر به وقوع انفجارهایی در منطقه لاذقیه سوریه و فعال شدن سامانه پدافند هوایی در این منطقه شده است.

خبرنگار شبکه المیادین در حلب هم از شنیده شدن صدای دست کم سه انفجار در شهر حلب خبر داد و اعلام کرد اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که این انفجارها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی این شهر بوده است.

رژیم صهیونیستی ادعا کرد در حلب هم فرودگاه نظامی نیرب مورد هدف قرار گرفته است.

خبرنگار خبرگزاری سوریه تاکید کرد: پدافند هوایی سوریه در مقابل این تهاجم واکنش نشان داده و شماری از موشک‌ها را سرنگون کند.

سانا خبرگزاری سوریه اعلام کرد: حمله شامگاه امشب رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب باعث تخریب باند فرودگاه شده به نحوی که دیگر قابلیت فرود درآن وجود ندارد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند دست کم 5 فروند موشک  از سوی دو فروند جنگنده مهاجم اسرائیلی به سوی فرودگاه حلب واقع در شمال غرب سوریه شلیک شده است.

صفحه عبری زبان اینتل تایمز در فضای مجازی هم ادعا کرد، هدف اصلی از تهاجم شامگاه سه شنبه به شهر حلب سوریه، تخریب باند فرودگاه و تعطیلی آن بود، تا از این پس کل پروازها به سوی فرودگاه دمشق هدایت شوند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/67128کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب