درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/زنجان/ایران شناسه: ۶۶۶۴۷۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳ : ۱۸ دیدگاه: ۰

وزیر دادگستری:

دولت به دنبال قیمت دستوری در تولید نیست/دولت سیزدهم حامی تولید است

 دولت به دنبال قیمت دستوری در تولید نیست/دولت سیزدهم حامی تولید است وزیر دادگستری با رد اینکه دولت به دنبال قیمت دستوری برای کالاها است، گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان صمت باید به سمت قیمت مناسب برای تولیدکننده و مصرف کننده هم باشند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، امین‌حسین رحیمی در آئین احیای همزمان چند واحد تولیدی در استان زنجان با بیان اینکه دولت مستقر خود را حامی تولید می‌داند، اظهار کرد: توسعه این کشور نیازمند قوی شدن است و برای قوی شدن باید تولید و اقتصاد قوی داشت.

وزیر دادگستری به گزارش مسؤولان در مورد چکونگی احیای واحدهای تولیدی اشاره و تصریح کرد: موفقیت‌های کسب شده در احیای واحدهای تولیدی بیانگر هماهنگی بین مسؤولان است و جمع حاضر در جلسه هم هماهنگی بین نمایندگان دولت و قوه قضائیه را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از زمان ریاست قوه قضائیه دغدغه تولید داشته است، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه از زمان ریاست وی راه‌اندازی شده است.

رحیمی با تقدیر از مسؤولان استان از جمله استاندار برای فعالیت در حوزه احیای واحدهای راکد گفت: واقعیت این است که قوه قضائیه اول طرفدار تولید است، منتهی همواره به تولیدکنندگان می‌گوییم که سود خود را منصفانه حساب کنید تا مصرف کنندگان هم توانایی مصرف داشته باشند.

وزیر دادگستری با رد اینکه دولت به دنبال تعیین قیمت دستوری برای کالاها است، افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان صمت باید به سمت قیمت مناسب برای تولیدکننده و مصرف کننده هم باشند.

وی با توصیه به تولیدکنندگان برای لحاظ کردن قیمت منصفانه برای تولیدات خود افزود: این مهم باید در همه واحدهای تولید مد نظر قرار گیرد و ضمن اینکه همه عوامل در قیمت محصول تولیدی لحاظ شود چرا که واحد تولیدی بنیاد خیریه نیست و تولیدکننده باید سود کند، ولی این سود باید معقول و منصفانه باشد.

رحیمی با بیان اینکه دولت خدمتگزار افرادی است که یک شغل ایجاد کند، افزود: باید دست افرادی که برای ایجاد شغل در همه حوزه‌ها تلاش می‌کنند، بوسید.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/66647کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب