درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۵۴۹۶۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۵۸ : ۱۹ بازدید: ۲۶۷دیدگاه: ۰

فرق مابین دوتابعیتی و دوچهرگی

فرق مابین دوتابعیتی و دوچهرگی از قدیم‌الایام دوچهرگی داشتیم ولی دوتابعیتی نداشتیم متاسفانه هم اکنون این دو عنصر پلید، موتور جریان‌ساز کشور را ازحرکت باز داشته‌اند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، از قدیم‌الایام دوچهرگی داشتیم  ولی دوتابعیتی نداشتیم متاسفانه هم اکنون این دو عنصر پلید، موتور جریان‌ساز کشور را ازحرکت باز داشته‌اند.
بزرگانمان چه حکیمانه گفته‌اند که از آدم‌های دو رو، دور باشید چرا که دو روها خصایل طاووسی دارند هر لحظه به رنگی درمی‌آیند که تشخیص آن‌ها بسیار سخت است.
آدم‌های دوچهره مانند قورباغه‌ها با هر محیطی سازگارند که آنان برای انسان‌ها شناخته شده نیستند به‌طوری‌که همه مساعی این نوع آدمیان صرفا از برای رسیدن به منافع شخصی است در این راستا از هر گناهی و از هر تفرقه و انحراف افکار عمومی نمی‌پرهیزند چون گمشده آن‌ها در متن جامعه نهفته است.
و اما دوتابعیتی‌ها هر چند مثل دو روها منافع مشترک دارند ولی آنان به‌جای تفرقه و اختلاف بین آدم‌ها، روابط کشور را با کشورهای دیگر به‌هم می‌زنند زیرا منافع شخصی آن‌ها در خودفروشی و بیگانه‌پرستی است که شاید این نوع خودفروشی و بیگانه‌پرستی بالاتر از یک آدم مفتخور و دنیاطلب باشد و شاید از مدیران نفوذی که خود را جا زده به اضرار کشور بیانجامد چون بیگانه کم‌تر از گنده سران نمی‌طلبد زیرا سبک سرانِ بیهوده جز استخوان در گلو برای دشمن نمی‌تواند باشد.
نتیجتا باید شرّ و اهداف شوم این عناصر پلید ضد مردم و ضدکشور را شناخت و دمچرانی سگ‌گونه آنان را در جامعه به‌خاطر منافع خویش و دوتابعیتی‌های سازمانی قبلی و فعلی را بر منافع اربابان بیگانه که جز خیانت بر ملت و کشور نمی‌باشد بر مردم تبیین و تنویر نمود. زیرا تکرار این نوع ناصوابی‌ها منتهی به دگرگونی‌های فرهنگی و رشد خیانت‌ورزی و بیگانه‌پرستی و انحصارطلبی در متن جامعه خواهد نمود.
 

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/65496کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب