درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه اقتصاد کلان و بودجه/ایران شناسه: ۶۵۴۷۶۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷ : ۱۲ بازدید: ۱۱۶۷دیدگاه: ۰

شناسایی مدیران موفق در جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی+فیلم

شناسایی مدیران موفق در جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی+فیلم جشنواره مدافعان اقتصاد مردمى، در راستاى شناسایى و الگوسازى مدیران موفق اقتصادى برگزار مى شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، مشارکت مردم در همه عرصه‌ها به ویژه اقتصاد، یکى از اصول انقلاب اسلامى ایران است، مشارکت اقتصادى به معناى حضور و همکارى آگاهانه اقشار مردم در جهت تولید، پس انداز و سرمایه گذارى بیشتر و مطلوب‌تر، توزیع مناسب و عادلانه‌تر و مصرف بهینه منابع طبیعى و کالاهاى مورد نیاز زندگى و صرفه‌جویى در استفاده از منابع کمیاب است. بنابراین یکى از مسائل اقتصادى کشور، مشارکت مردم در اقتصاد و یا به تعبیرى مردمى کردن اقتصاد است.

طرح جشنواره مدافعان اقتصاد مردمى، در راستاى شناسایى و الگوسازى مدیران موفق اقتصادى برگزار مى شود تا با معرفى مدیران تحول آفرین دولتى، که با حمایت از تولید داخلى و رفع موانع به گشایش بازارهاى اقتصادى کمک کرده اند الگویى براى دیگر مدیران اقتصادى که در تلاش براى مردمى تر کردن اقتصاد هستند، ارائه نماید.

 

 

طراحى و اجراى جشنواره مدافعان اقتصاد مردمى، قرار است این درک را در مردم تقویت کند که مدیران اقتصادى سالم و کارآمدى نیز وجود دارند که در استفاده از ظرفیت‌هاى مردمى اقتصاد و تحول آفرینى نقش ایفاکرده‌اند. همچنین ویژگى‌هاى الگوهاى مناسب مدیریتى در حوزه اقتصاد را نمایان کند و در بلند مدت مطالبه چنین الگوهایى در مدیران اقتصادى را فرهنگ‌سازى کند، آنگونه که این مطالبه به یک ارزش اجتماعى و شاید حتى نهادى مردمى تبدیل شود. در مسیر تقدیر از برگزیدگان براى مدیران شایسته دیگر که ممکن است در فضاى متلاطم مدیریت کم‌انگیزه شده باشند امیدآفرینى کنیم و قطب نمایى براى حرکت صحیح دیگران ایجاد کنیم از سوى دیگر با ساز و کار نرم و از طریق گفتمان‌سازى به همراه‌سازى مردم با مدیران تراز اقتصاد مردمى و مسئولان شایسته کمک کنیم.

بنا بر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی پس از آیین افتتاحیه که در تاریخ 30 تیر 1401 با هدف معرفی نمونه‌هایی از مدیران موفق در عرصه مردمی سازی اقتصاد برگزار شد  بنا است مراسم اصلی این جشنواده در سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/65476کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب