درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/ایران شناسه: ۶۳۹۴۳۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۴۷ : ۰۵ بازدید: ۱۴۰دیدگاه: ۰

تعطیلی واحدهای قضایی تهران و البرز در روز دوشنبه

تعطیلی واحدهای قضایی تهران و البرز در روز دوشنبه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه استان تهران و البرز به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در روز دوشنبه ۱۳ تیر تعطیل است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بنابر مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، همه واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه استان تهران و البرز به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه دوشنبه 13 تیر ماه تعطیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران یکشنبه شب با اعلام تعطیلی روز دوشنبه ادارات، مهدکودک‌ها و همه مقاطع تحصیلی و دانشگاههای تابعه وزارت علوم در استان تهران گفت: بانک‌ها و بورس باز هستند و به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.
عابد ملکی افزود: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند دوشنبه تعطیل خواهد بود و امتحانات پایان ترم برخی دانشگاه‌ها نیز شامل همین تعطیلی خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت بانک‌ها و بورس برقرار خواهد بود و به مردم در روز دوشنبه خدمت رسانی خواهند کرد.

روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اعلام کرد که همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران دوشنبه تعطیل است.

همچنین روابط عمومی دانشگاه شریف اعلام کرد که تمامی امتحانات پایانی این دانشگاه طبق زمان‌بندی قبلی به شکل حضوری برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند (دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است اما امتحانات دانشجویان طبق برنامه زمانبندی برگزار می شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/63943کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب