درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۳۵۳۵۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵ : ۱۶ بازدید: ۱۰۱دیدگاه: ۰

آزادي، دموكراسي و حقوق بشر!

آزادي، دموكراسي و حقوق بشر! غرب به سركردگي آمريكا و اروپا در قرن 19 و 20 با استعمار و استحمار و غارت ملت‌هاي جهان ميليون‌ها نفر را قتل‌عام كرد و كارنامه‌اي از توحش براساس مباني مدرنيسم كه ريشه در سكولاريسم و لائيسيته داشت به جاي گذاشت.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، 1- غرب به سركردگي آمريكا و اروپا در قرن 19 و 20 با استعمار و استحمار و غارت ملت‌هاي جهان ميليون‌ها نفر را قتل‌عام كرد و كارنامه‌اي از توحش براساس مباني مدرنيسم كه ريشه در سكولاريسم و لائيسيته داشت به جاي گذاشت. روي تقسيم غارت جهان در دو جنگ جهاني اول و دوم بنا را بر تخاصم در درون اردوگاه فاشيسم و سرمايه‌داري و كمونيسم گذاشتند و ميليون‌ها تن از انسان‌ها را به كام مرگ كشاندند.
پس از جنگ جهاني دوم جنگ‌هاي منطقه‌اي را در اروپا، آسيا و آفريقا و آمريكاي لاتين به بهانه‌هاي گوناگون ادامه دادند . با اين كارنامه خفت‌‌بار با پررويي و دورويي پرچم حقوق بشر را به دست گرفتند و با كشورهايي كه در راه استقلال و آزادي و مردم‌سالاري با امپرياليسم جهاني مقابله مي‌كردند برچسب نقض حقوق بشر، آزادي و دموكراسي مي‌زدند . ايران اسلامي طي 100 سال گذشته با سه نهضت مشروطه و ملي شدن نفت و نهضت امام خميني(ره) گرفتار چنين قرائتي از حقوق بشر توسط دشمنان بود و هست و خواهد بود. همواره حركت‌هاي آزاديخواهانه ، استقلال‌طلبانه از سوي استبداد جهاني متهم به نقض حقوق بشر است.
2- منافقين و ليبرال‌ها به عنوان ته مانده‌هاي استعمار آمريكا در ايران از خرداد سال 60 با اعلام جنگ مسلحانه بيش از 15 هزار نفر از مردم كوچه و خيابان را به خاك و خون كشيدند. آنها بالاترين مقامات كشور، رئيس‌جمهور،نخست‌وزير و رئيس قوه قضائيه و مقامات عالي رتبه را در ترورهاي ناجوانمردانه كه هدايت انقلاب را به دوش داشتند به خاك و خون كشيدند. آنها به نمايندگي از آمريكا و انگليس و رژيم صهيونيستي با نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام جنگ كرده بودند .آمريكا يك سال پيش از اين با تحريك صدام و قارون های عرب به ايران حمله كرد و بيش 1200 كيلومتر مربع خاك عزيز ما را اشغال كرد و در شهرهاي اشغالي دست به غارت و كشتار زد. منافقين بعد از ناكامي در ترورها به عراق رفتند و پابه‌پاي ارتش بعث عراق را با 8 سال تجاوز همراهي و در قتل عام عزيزان ملت ايران بي‌شرمانه مشاركت كردند.
آنها حتي پس از پذيرش قطعنامه 598 و صلح ايران وعراق دست از شرارت برنداشتند با مشاركت ارتش بعث به ايران حمله كردند كه در گودال قتلگاه مرصاد گرفتار آمدند.
آمريكا و اروپا با تمام قدرت از تروريست‌هاي منافق حمايت كردند و اخيرا «پمپئو» و « پنس» وزير خارجه سابق آمريكا و معاون ترامپ با سفر به آلباني تمام قد از تروريست‌هاي منافق حمايت كردند. پنس با پررويي تمام گفت: «آمريكا از شما حمايت مي‌كند تا مردم ايران آزاد شوند! ما پيروزي شما را تضمين مي‌كنيم.»
آمريكا رسما از تروريست‌هاي منافق حمايت مي‌كند اما ايران را متهم به تروريسم مي‌كند. آمريكا خود بزرگترين تروريست دولتي را نمايندگي مي‌كند.اما سردار سليماني را كه مهمان دولت عراق بود دريك عملياتي تروريستي به شهادت مي‌رساند . آمريكا به عنوان بزرگترين ناقض آزادي و حقوق بشر است اما از ناقضان حقوق بشر و مخالفان آزادي در جهان ازجمله ايران حمايت مي‌كند.
3- آمريكا اولين كشور به كار برنده بمب هسته‌اي در جهان است. با آنكه با پايان جنگ جهاني دوم ژاپن دو ماه بود تسليم شده بود. اما آمريكايي‌ها ترجيح دادند به دو دليل ملت ژاپن را با بمب اتم بكوبند.1- ژاپن مثل كره و آلمان بين بلوك غرب و شرق دو قسمت نشود و آمريكا قدرت بلامنازع در شرق دور باشد.2- قدرت اتمي خود را به رخ قدرت‌هاي جهان بكشد و بگويد در كاربرد سلاح هسته‌اي ابايي از نقض حقوق بشر، نقض آزادي‌هاي انساني و متهم شدن به تروريسم آن‌هم با سلاح هسته‌اي ندارد!
حالا همين كشور با چنين پيشينه جنايت‌بار مدعي است، ايران مي‌خواهد با تجهيز به سلاح هسته‌اي صلح جهاني را تهديد كند! 20 سال است با مشاركت 3 كشور شرور اروپايي ظالمانه‌ترين تحريم‌ها را عليه ملت ايران اعمال كرده است به بهانه اينكه ايران مي‌خواهد به سلاح هسته‌اي دست يابد!
آمريكا ، انگليس و فرانسه با انبوهي از سلاح‌هاي هسته‌اي و ميكروبي شده‌اند پليس جهان و آنها خود را محق مي‌دانند كه چه كسي بمب داشته باشد چه كسي بمب نداشته باشد.از آن بالاتر اصلا بحث بمب هم مطرح نيست. بحث اين است حتي از مواهب فناوري صلح‌آميز هسته‌اي در قلمرو پزشكي، كشاورزي، صنعت كي برخوردار باشد كي برخوردار نباشد.
آمريكا و 3 كشور شرور اروپايي اين اقدامات را تحت لواي تحكيم صلح، دموكراسي و آزادي در جهان انجام مي‌دادند و رفتند به سمت «اجماع جهاني» كه خداوند مكر و حيله آنها را در برجام براي ملت ايران و ملت‌هاي جهان رو كرد.روسيه وچين حاضر نيستند در اين اجماع در كنار غرب باشند لذا مشمول تحريم‌هاي اقتصادي قرار گرفتند.
هنوز آمريكايي‌ها با آن‌همه بدعهدي و نقض عهد و فريب و نيرنگ، نااميد نيستند از اينكه دوباره سر ملت ايران كلاه بگذارند و دستيابي دانشمندان كشور به فناوري‌هاي نوين در صنعت هسته‌اي را به تأخير بيندازد.
حقوق بشر در حوزه صنعت هسته‌اي به قرائت آمريكايي‌ها اين است كه فقط چند كشور هم‌پيمان آمريكا از نعمت فناوري هسته‌اي برخوردار باشند بقيه اگر خواستند به اين سو بروند متهم به نقض حقوق بين‌الملل وصلح جهانی و نقض حقوق بشر شوند.
4- بيش از 4 دهه است كه ايران در بيانيه‌هاي حقوق بشر سازمان ملل متهم به نقض حقوق بشر مي‌شود. يكي از بندهاي ثابت اين اتهام اين است كه چرا ايران طبق قرآن براي کسانی كه مرتكب «لواط» و «زنا» مي ‌شوند ، مجازات تعيين كرده است. آنها به نمايندگي از قوم لوط در عصر ما مي‌گويند همجنس‌بازي جزءحقوق بشر است. دو مرد يا دو زن مي‌توانند يك خانواده را تشكيل بدهند و از حقوق تعريف شده‌اي برخوردار باشند. اين افتضاح تعريف از حقوق بشر را در آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي بردند در پارلمان‌های خودشان قانوني كردند. آنها بي‌بندوباري جنسي را يك عرف پذيرفته شده در نظام‌هاي لائيك و سكولار مي‌دانند و آن را با برچسب حقوق بشر مي‌خواهند به ملت ما و ملت‌هاي مسلمان تحميل كنند. قرآن و جنبش‌هاي اوليا و انبياي الهي مي‌گويد اين فعل كثيف، نقض حقوق بشر است ، آمريكا و اروپا مي‌گويند نه عين حقوق بشر است. آنها بايد منتظر حوادثي باشند كه در تاريخ بشر فقط از سرنوشت قوم لوط، عاد و ثمود به عنوان يك تجربه تاريخي از اين پديده‌هاي غيراخلاقي ياد مي شود.
غرب متهم به نقض حقوق بشر است و بايد در برابر وجدان بشر امروز پاسخگو باشد. آنها نمي‌توانند جلوي آزادي ملت ايران را در اجراي فرامين قرآني و احكام اسلامي بگيرند.
5- آمريكا و اروپا با تنظيم روابط خود با لايه بندي ضدانقلاب از سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا منافقين ، از بهايي‌ها گرفته تا شيطان‌پرست‌ها و همجنس‌بازان و از مواجب‌بگيران رسانه‌اي گرفته تا تروريست‌هايي كه اخيرا با سازماندهي اراذل و اوباش مشغول آن هستند طي 4 دهه گذشته حقوق بشر را در ايران نقض كرده‌اند و مرتكب نقض آزادي‌هاي دموكراتيك در ايران شده‌اند . آمريكا در راه استقلال و آزادي و رفاه ملت ما مدام اخلال مي‌كند و ارتش رسانه‌اي خود را بسيج كرده كه «آن» به«آن» القاي «بي‌آيندگي»، «بن‌بست» و «ناكارآمدي» كند.با اينهمه جنايت، خيانت و ستم هنوز عده اي در داخل فكر مي كنند مي‌توانند با آمريكايي‌ها حرف زد و مشكلات را حل كرد. من نمي‌دانم اين عقب‌افتادگي ذهني را چگونه بايد علاج كرد كه همواره فرياد امامين انقلاب و روشنفكران واقعي انقلاب و مردم در اين باره هشدار و بيدارباش داده‌اند اما برخي نمي‌خواهند از اين خواب‌زدگي وغفلت بيدار شوند.
6- تمام قدرت رسانه‌اي آمريكا درجهان بسيج شده‌اند كه ؛ «باورهاي» الهي و انساني ما را تغيير دهند و برآن اساس به «رفتار» ما جهت بدهند. آنها به طور هدفمند پيشرفت‌هاي كشور را با «كوچك‌نمايي» و مشكلات كشور را با «بزرگ‌نمايي» با تكنيك «تقطيع» و «تعميم» در ذهن ملت ما و ملت‌هاي جهان آرايش مي‌دهند تا مردم به حقايق تاريخ معاصر و واقعيت‌هاي كشور و دستاوردهای انقلاب پي نبرند. آنها مدام در حال به‌هم ريختن نظم انقلابي و دكور ويترين اداره كشور هستند. اما ملت ايران با فداكاري بارها فريب و توطئه آنها را به باد دادند.
7- آمريكا و سه كشور اروپايي مشغول ابهت‌سازي تصنعي و تخيلي با بهره‌گيري از صنعت سينما در هاليوود از خود هستند. ملت ما در 40 سال گذشته ثابت كردند، آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند و يك طبل توخالي است ضربه عين الاسد و ساقط كردن پهپاد فوق پيشرفته آمريكا و ضربات پي‌درپي جبهه مقاومت در عراق و سوريه و نيز ضربات مهلك بر پيكره نحيف رژيم صهيونيستي نشان داده كه اين «ابهت‌سازي» خيالاتي بيش نيست آمريكا محكوم به اخراج از غرب آسياست. فرار مفتضحانه از افغانستان سند اين ادعاست.
ايران پرچم‌دار دفاع ازحقوق بشر، آزادي‌هاي انساني و مردم‌سالاري واقعي درجهان است و اين را مردم پنج قاره مي دانند . اما كساني كه در كاخ‌هاي استعمار و استبداد در اروپا و آمريكا ذهن خود را مشغول «عرق» ، «ورق»، «شهوت» و «شهرت» كرده‌اند نمي خواهند به اين حقيقت اعتراف كنند كه ؛ جغرافياي جهان به سرعت به نفع انقلاب اسلامي و آزادي‌خواهان جهت در حال تغيير است.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/63535کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب