درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۶۳۵۲۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۳ : ۱۳ بازدید: ۷۲۳دیدگاه: ۰

با حکم دکتر اسلام پناه ؛

دکتر هاشمی، سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شد

دکتر هاشمی، سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شد دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با ابلاغی به دکتر سید محمود هاشمی، وی را به عنوان سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران منصوب کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، دکتر مهدی اسلام پناه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با ابلاغی به دکتر سید محمود هاشمی، وی را به عنوان سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران منصوب کرد.
 در این ابلاغ آمده است، انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص جوان و کارآمد و با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و همت نمایید.


دکتر اسلام پناه خاطر نشان کرده است: در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاست های دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولیعصر ( عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال، توفیقات روزافزون را برایتان خواستارم.

سید محمود هاشمی دانش آموخته دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشگاه می باشد، دبیری شورای انتصابات سازمان ملی استاندارد ایران، معاونت آموزشی سازمان بسیج اساتید کشور، رئیس ستاد اجرائی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مدیر کل گزینش استان تهران، عضویت در کمیته ها و کارگروه های تخصصی استانی و ملی بخشی از سوابق اجرائی نامبرده می باشد، تالیف و نگارش بیش از دهها مقاله، کتاب و طرح تحقیقاتی از سوابق علمی و پژوهشی ایشان می باشد.

 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/63521کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب