درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/کرمانشاه/ایران شناسه: ۶۳۰۵۹۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲ : ۱۴ دیدگاه: ۰

کیفرخواست قاتل شهید نظری صادر شد/ متهم در کرمانشاه محاکمه می‌شود

 کیفرخواست قاتل شهید نظری صادر شد/ متهم در کرمانشاه محاکمه می‌شود دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، از صدور کیفرخواست برای قاتل سرگرد شهید «پوریا نظری» از مأموران انتظامی استان که اسفندماه سال گذشته باعث شهادت وی شد، خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دیدار مسؤولان عالی انتظامی و قضائی استان که در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، در پاسخ به مطالبه فرمانده انتظامی استان در خصوص تعیین تکلیف سریع‌تر عامل شهادت سرگرد نظری، اظهار داشت: کیفرخواست فرد قاتل صادر شده و به زودی نیز قرار است محاکمه وی در یکی از دادگاه‌های کرمانشاه انجام و رأی لازم صادر شود.

وی با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی و پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در جامعه و استان کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از موضوعات نگران کننده‌ای که با آن روبرو هستیم مسئله تیراندازی‌هایی است که تقریباً روزانه در استان اتفاق می‌افتد.

دادستان کرمانشاه افزود: در این میان هم دستگاه قضائی و هم پلیس بر این موضوع اتفاق نظر دارند که باید با این افراد به شدت و قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد تا وضعیت شهر و جامعه با ناامنی مواجه نشود.

وی با سخت توصیف کردن کار پلیس در دستگیری عاملان تیراندازی به دلیل اینکه عمده آن‌ها در ساعات ابتدایی بامداد و تاریکی هوا رخ می‌دهد عنوان کرد: دستگاه قضائی نیز قدردان زحمات مأموران جان برکف پلیس بوده و چند ماهی است که مرخصی این افراد به همراه قاچاقچیان سلاح و مهمات را ممنوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۳۶۷ محکوم به جرم تیراندازی، قاچاق و حمل سلاح بیش از چهار ماه و ۱۵ روز است که در زندان به سر برده و هیچ گونه مرخصی به آن‌ها اعطا نشده است.

کرمی از اقدام پلیس کرمانشاه در دستگیری سارقان یک واحد مسکونی در محله بهار و همچنین دستگیری یکی از اراذل و اوباش کرمانشاه در شهرک کارمندان نیز تقدیر کرد و گفت: تداوم برخوردهای قاطعانه با اشرار و عاملان ناامن کننده در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار دارد و مردم مطمئن باشند با جدیت از امنیت آن ها دفاع می شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/63059کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب