درحال بارگذاری

گروه: هنر و رسانه/ایران شناسه: ۶۲۳۱۲۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۴۱ : ۱۶ بازدید: ۱۳۴دیدگاه: ۰

مدیران و اعضای ۳۰۰ گروه گفتمان انقلاب اسلامی و بانوان انقلابی در سراسر کشور:

عرصه فرهنگ و هنر کشور را از وجود ناپاکان، پاک کنید!

 عرصه فرهنگ و هنر کشور را از وجود ناپاکان، پاک کنید! مدیران و اعضای ۳۰۰ گروه گفتمان انقلاب اسلامی و بانوان انقلابی در سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خواستار پاکسازی عرصه فرهنگ و هنر کشور از وجود ناپاکان شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، مدیران و اعضای ۳۰۰ گروه گفتمان انقلاب اسلامی و بانوان انقلابی در سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خواستار پاکسازی عرصه فرهنگ و هنر کشور از وجود ناپاکان شدند.
متن بیانیه بدین شرح است:

مسئولین محترم
لطفا عرصه فرهنگ و هنر جمهوری اسلامی ایران را از وجود ناپاکان، پاک نمایید...

 بسم‌الله الرحمن الرحیم


رئیس و اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
رئیس و مسئولان محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی؛
رئیس و اعضای محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی؛
رییس و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛
رئیس و دست‌اندرکاران محترم معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه؛
رئیس و مسئولان محترم دادستانی کل کشور؛
مقام عالی و مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
رئیس و مسئولان محترم سازمان سینمایی کشور؛
رئیس و مسئولان محترم حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی؛
رئیس و مسئولان محترم معاونت امور اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی؛
رئیس و مسئولان محترم ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر؛
رئیس و روحانیان معزز حوزه‌های علمیه؛
رئیس و اعضای محترم هیأت اسلامی هنرمندان؛
هنرمندان عزیز و متعهد عرصه  سینمای کشور (نویسندگان، تهیه‌کنندگان، کارگردانان، بازیگران و سایر دست‌اندرکاران)!


 سلام‌علیکم و رحمةالله

 بی‌تردید! ما از دشمن، توقعی جز دشمنی نداریم. توقع ما از کسانی است که در میان مردم قهرمان و دلاور سرزمین پهناور ایران بزرگ، در دامان خانواده معظم شهدا، در میان خیل عظیم جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مدافعان انقلاب اسلامی، بسیجیان جان بر کف و سایر اقشار متعهد و دلسوز جامعه رشد کردند و به درجات و مقامات بالایی رسیده‌اند تا موجبات افتخار ملت سرافراز ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم کنند!
 به حتم؛ مطلع شده‌اید که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی (دنیای استکبار، صهیونیسم جهانی، فراماسون‌های پنهان پشت پرده، صاحبان زر و زور و تزویر، به اصطلاح هنرمندان و شبه‌هنرمندان فاسد، مزدوران برده‌صفت، خودفروشان بی‌قیمت و...) اخیراً چگونه دست در دست هم متحد شدند و علنی‌تر از همیشه، بر مقدسات و اعتقادات مسلمانان مظلوم جهان به ویژه شیفتگان خاندان وحی (ع) تاختند و به بارگاه قدسی عالم آل محمد، حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه آلاف التحیه والثنا بی‌حرمتی روا داشتند... و با سوءاستفاده از ابزار هنر از تریبون جشنواره سیاست‌زده و بیمار فیلم «کن»، کردند و گفتند، آن چه نباید!
 متأسفانه و سوگوارانه باید گفت، نصیحت خیرخواهانه به قماش واداده و دلداده غرب دردی را دوا نمی‌کند، که اگر نتیجه داشت، این همه سال و این همه دلسوزی و نصیحت خیرخواهانه کم‌ترین اثری داشت! آنانی که در دامن پاک این ملت انقلابی رشد کرده‌اند و با پول و ثروت این مردم به آلاف و الوفی رسیده‌اند و با استفاده از امکانات این ملت و کشور شأنیتی یافته‌اند؛ با وقاحت تمام به مقدسات این مردم اهانت می‌کنند، رفتارهای شنیع و غیراخلاقی را که در شأن یک هنرمند ایرانی نیست از خود بروز می‌دهند، به اصول انسانی و اخلاقی ملت ایران و ارزش‌های آنان پشت پا می‌زنند، به مردم نجیب ایران جسارت می‌کنند، کاری می‌کنند که باعث خوشحالی دشمنان خون‌ریز ملت ایران (اعم از صهیونیست‌ها، انگلوساکسن‌ها، عموسام‌ها، منافقین، نژادپرست‌ها، افراطیون و...) شود و آنان را که دستانشان تا مرفق به خون مظلومان عالم رنگین شده به وجد آورده‌اند. همانانی که کشورمان را تیره و سیاه به دنیا نشان می‌دهند و با وجود ادعاهای اغراق‌آمیزشان در حمایت از محرومان جامعه و طبقات و اقشار مختلف ایرانی، آنجا که تریبونی به دستشان می‌رسد، به جای آن که دستگاه شیطانی حاکم بر روابط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای جهان را مورد سؤال قرار دهند و در برابر شدیدترین تحریم‌های غیرانسانی اعتراض نمایند؛ مردم و نظام قانونی و مردم‌سالار جمهوری اسلامی را تخطئه می‌کنند و هدف تهدید و ارعاب قرار می‌دهند و کشوری را که با وجود چندین دهه جنگ و فشار و تحریم و تهدید، خود را به اوج قدرت دفاعی، هسته‌ای، فضایی، علمی و... رسانده تضعیف و تحقیر می کنند. این دون‌پایگان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و با بی‌شرمی تمام از فضای باز و آزادی‌های اجتماعی و سیاسی موجود در ایران بزرگ سوءاستفاده می کنند و بر طبل دروغین خفقان و نبود آزادی بیان و تضییع حقوق بشر می‌کوبند.
 به همین دلیل؛ خطاب به مسئولین و دست‌اندرکاران عزیز و محترم این سؤال مطرح می‌شود که با چنین افراد مشخص، معین، شناسا و معروف که علیه ملت خود و مقدسات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، چه برخوردی صورت می‌دهید؟ با ایشان که بیش از همه خسارت می‌زنند و بیش از همه طلبکار ملت و نظام هستند، چه رفتاری خواهید نمود؟
آیا همچنان برای حضور در سیمای جمهوری اسلامی، برای اکران در سینماها، شبکه‌های اینترنتی و خانگی و جشنواره‌های داخلی و خارجی همسو و ناهمسو و به فیلم‌هایی که این افراد در آن حضور دارند، مجوز داده می‌شود؟ آیا در برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مراسم‌های تجلیل و تقدیر و تشویق، ایشان همواره جزو عزیزکرده‌ها و مهمانان ویژه هستند؟ آیا این مرفه‌های بی‌درد همچنان از پرداخت مالیات معاف هستند؟ آیا همچنان به خسارت‌های این احمق‌های کوته‌فکر با دیده‌ اغماض نگریسته می‌شود؟ آیا همچنان برای خوش‌آمد این ضدانقلاب‌های معروف، هنرمندان متعهد و متخصص انقلاب اسلامی در مضیقه قرار می‌گیرند و با برچسب‌های ناجوانمردانه به آنان، میدان برای این قوم ناجوانمرد، عیاش، وطن‌فروش و هتاک باز می‌شود؟! آیا دوتابعیتی‌هایی که با اراده و انتخاب خودشان، به سرباز دشمن تبدیل شده‌اند همچنان باید برای صنوف فیلم و سینمای جمهوری اسلامی تصمیم بگیرند؟! آیا جوانان و نوجوانان مظلوم و بی‌پناه کشورمان باید این جرثومه‌های فساد را به عنوان الگوها و اسوه‌های خود بپذیرند؟!
 رؤسا، مسئولان، مدیران، اعضاء و دست‌اندرکاران دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی، هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای چه توجیهی دارد که به این اراذل و اوباش هنرمندنمای دست‌نشانده استکبار جهانی آنچنان فرصت بدهید که کاملاً امر بر آنان مشتبه شود که به خود اجازه دهند، حتی به ساحت مقدس بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام جسارت کنند؟!
 بنابراین، از آنجا که انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است که به سادگی از دست برود؛ «ما» به عنوان جمعیتی از ملت شهیدپرور ایران که برای پیروزی انقلاب اسلامی به پیروی حضرت امام خمینی (ره) و تثبیت و تعمیق آن به رهبری مقام معظم رهبری در سایه ولایت حضرت امام عصر(عج)، جان‌ها نثار کرده‌اند و خون دل‌ها خورده‌اند و همواره برای حفظ و حراست از مردم، اسلام، انقلاب اسلامی و کشور پهناور ایران آماده جانفشانی و نثار جان و مال و آبروی خود هستند، رسماً از شما مسئولان محترم درخواست می‌‌کنیم؛ ترتیبی اتخاذ فرمایند تا ملت بزرگوار ایران اسلامی از چنبره این قوم لجوج و عنود نجات یابند. تأکید می‌کنیم، با بی‌صبری کامل، منتظر اقدامات کارساز و اثرگذار مسئولان مربوطه هستیم.
 امید که به احترام نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، حضرات معصومین (ع)، به ویژه پناه امن و آرام مستضعفان جهان حضرت امام علی ابن موسی‌الرضا (ع) و شهدای خونین‌کفن انقلاب اسلامی، این بار مسئولین محترم و همه دغدغه‌مندان، به وظائف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

والعاقبةللمتقین

از طرف:
مدیران و اعضای ۳۰۰ گروه گفتمان انقلاب اسلامی و بانوان انقلابی
استان تهران:
گروه تهران۱و۲و۳و۴تهرانغرب،رودهن، لواسان،شمشک،شهرری،ورامین۲,۱،قرچک،پاکدشت۲,۱،حسن آباد،شهریار ۳,۲,۱،وردآورد۲,۱
استان گیلان:
رشت۴,۳,۲,۱،،بندرانزلی،ماسال،فومن۲,۱،شفت،املش،لاهیجان،سنگر،رودسر
استان کرمانشاه:
کرمانشاه۲,۱،صحنه،سنقر،هرسین،اسلام آباد غرب،قصرشیرین،دالاهو،گیلان غرب،
اورامانات
استان مازندران:
ساری،۳,۲,۱،بابل،چالوس،قائمشهر،تنکابن،نکا،کلاردشت،بهشهر۲,۱
استان خوزستان:
اهواز۴,۳,۲,۱،دزفول۲,۱،اندیمشک،شوش،شوشتر،هویزه،ماهشهر۲,۱،آبادان،خرمشهر۲,۱،شادگان۲,۱, دارخویین،دشت آزادگان
استان خراسان جنوبی:
بیرجند۵,۴,۳,۲,۱،خراسان جنوبی،درمیان،سربیشه،قائن،بشرویه،نهبندان،زیرکوه،طبس،فردوس
استان خراسان شمالی:
بجنورد،روستاهای خراسان شمالی،شیروان۲,۱،اسفراین،فاروج۲,۱،گرمه،جاجرم۲,۱،رازوجرگلان۲,۱،مانه و سلمقان۲,۱
استان همدان:
همدان۳,۲,۱،بهار،اسدآباد،یویسرکان۲,۱،نهاوند۲,۱،کبودرآهنگ،رزن،فامنین،قهاوند،ملایر
استان اصفهان:
اصفهان۲,۱،شهرضا۲,۱،مبارکه۲,۱،فریدن،کاشان
استان چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد۲,۱،سامان،بروجن،کوهرنگ،فارسان۲,۱،اردل،لردگان۳,۲,۱،بن،فرخشهر
استان آذربایجان غربی:
ارومیه۳,۲,۱،سلماس
استان ایلام:
ایلام،مهران،دره شهر
استان خراسان رضوی:
مشهد،سبزوار،خ رضوی۲,۱،تربت حیدریه
استان اردبیل:
اردبیل،پارس آباد۲,۱،بیله سوار
استان آذربایجان شرقی:
تبریز۲,۱،میانه۲,۱،مراغه
استان لرستان:
بروجرد،دورود،خرم آباد،پلدختر۲,۱،الشتر
استان سیستان و بلوچستان:
زاهدان،زابل،هیرمند
استان فارس:
فارس ۲, ۱،شیراز۲,۱،قیروکارزین
شهرهای:
سنندج،بوشهر،هرمزگان۲,۱،بندرعباس، زنجان، ابهر،قزوین، محمودآباد،گرگان،یزد۲,۱،میبد۲,۱،
کرمان،اراک،سمنان،دامغان۲,۱،یاسوج،
بیجار۲,۱،قم۳,۲,۱،البرز۲,۱،کرج۲,۱

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/62312کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب