درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/سمنان/ایران شناسه: ۶۲۱۳۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۴۸ : ۱۵ بازدید: ۲۵۱دیدگاه: ۰

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از طرح‌های جهادی سمنان

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از طرح‌های جهادی سمنان رئیس سازمان بسیج مستضعفین از طرح‌های جهادی سمنان بازدید و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) را در مسکن مهر این شهر کلنگ‌زنی کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، عصر امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیین کلنگ زنی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در مسکن مهر سمنان برگزار شد.

سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه شهرستان سمنان در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۸۹۰ مترمربع و با زیربنای ۳۶۰ مترمربع برای رفاه حال ساکنان مسکن مهر سمنان ساخته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه از مزرعه ۴۷ هکتاری اقتصاد مقاومتی سمنان بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت‌ها در این دهکده آشنا شد.

سلیمانی از پروژه‌های اقتصادی این مزرعه از جمله کارگاه بلوک‌زنی، پرورش شتر و گوسفند، کاشت گندم و جو، استخر پرورش ماهی، باغ پسته، مجموعه پرورش ماهی‌های زینتی و پرورش عقرب و کاشت زعفران و طرح‌های اقتصادی دیگر بازدید کرد.

مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این بازدید گفت: بسیج سازندگی در یک سال گذشته، برای بیش از ۶۲۰ نفر در استان به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: امید است در ادامه فعالیت‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی و آب‌رسانی در استان سمنان بتوانیم دهکده‌ها و مزارع اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال‌زایی افتتاح کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روز دوم سفر خود با حضور در آیین کلنگ زنی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان سمنان، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و با تأکید به اهمیت هنر و تولیدات هنری اظهار کرد: همواره فعالیت‌های هنری از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیج باید بیش از پیش در این راستا فعالیت کند.

سلیمانی گفت: بسیج باید با تولیدات انقلابی و اثرگذار به رسالت خود در این زمینه هم لبیک بگوید و این مرکز نیز با همین هدف در این استان با امید به استعانت خداوند افتتاح خواهد شد.

سرهنگ احمد حسین‌پور، معاون فرهنگی و هنری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم گفت: این بنا با مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و در سه طبقه در دست ساخت قرار خواهد گرفت.

او گفت: امید است با توجه به اهمیت رسانه و تولیدات هنری و همچنین بسترسازی برای آموزش هنرمندان متخصص و انقلابی، افتتاح این مرکز نقطه عطفی در همین راستا در استان سمنان باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سفر دو روزه خود به استان سمنان از مزرعه اقتصادی پرورش شترمرغ خندان در شهرستان سرخه بازدید کرد و ضمن تقدیر از فعالیت این مرکز و آینده درخشان آن گفت: این مرکز مصداق بارز اقتصاد مقاومتی و اقدام جهادی و انقلابی است و به‌زودی از بزرگ‌ترین مراکز پرورش شترمرغ در کشور خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/6213کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب