درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/خوزستان/ایران شناسه: ۶۲۰۴۸۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۵۳ : ۰۵ دیدگاه: ۰

وزیر کشور:

تمام اجساد را از زیر آوار متروپل خارج خواهیم کرد/ از مردم آبادان فقط "محبت و همدلی" دیدیم

تمام اجساد را از زیر آوار متروپل خارج خواهیم کرد/ از مردم آبادان فقط وزیر کشور با بیان "تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد"، گفت: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، احمد وحیدی شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌ها و مردم برای کار آواربرداری و امدادرسانی در آبادان بسیج شده‌اند و این حق مردم عزیز آبادان است که کار به‌سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه "تاکنون پیکر 29 نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است و همچنان تعدادی دیگر از اجساد در این منطقه مشاهده شده است که از محل خارج خواهند شد"، افزود: با توجه به حجم آوارها ممکن است عملیات خارج‌سازی پیکر جان‌باختگان با تأخیر زمانی انجام شود، ولی تمام تلاش نیروهای امدادی این است تا با هماهنگی و همدلی کار با سرعت بسیار بیشتری جلو رود.

وزیر کشور ضمن تشکر از مردم شریف داغدیده آبادان و خانواده‌های جان‌باختگان تصریح کرد: خانواده‌هایی داریم که همسر و سه فرزندشان را از دست دادند ولی جز داغ تنهایی و محبت از آن‌ها چیزی ندیدیم و وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنیم بسیار از جمهوری اسلامی و همدردی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و همه ارگان‌ها متشکر هستند.

وی با بیان اینکه در کمتر حوادثی در سطح کشور این حجم فعالیت‌ها وجود داشته است، گفت: از نیروهای آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، سپاه، نیروی انتظامی و تمامی نیروهایی که از شهرهای مختلف به آبادان آمدند، تشکر می‌کنم.‌ کار به‌خوبی دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم در زمان کمتری در حوادثی با این مقیاس کار را جمع کنیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/62048کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب