درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ/اصفهان/ایران شناسه: ۶۱۴۵۶۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴۹ : ۰۵ بازدید: ۴۸۹دیدگاه: ۰

رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد

رقابت حدود ۴۴ هزار اصفهانی در آزمون کارشناسی ارشد رضاعلی نوروزی رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان در خصوص جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار داشت: رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ ماه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو» از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، رضاعلی نوروزی رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان در خصوص جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار داشت: رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داوطلبان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص تعداد داوطلبان تصریح کرد: در استان اصفهان در مجموع ۴۳هزار و ۹۰۴ داوطلب (۲۱۴۳۷ زن و ۲۲۴۶۷ مرد) در مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۶ هزار و ۱۴ نفر در شهر اصفهان و ۱۷ هزار و ۸۹۰ نفر در شهرستان‌های این استان حضور دارند و آزمون با حضور ۹ هزار و ۴۶۲ نفر شامل ۷ هزار و ۸۲۵ زن و ۳۳۷ مرد در دانشگاه اصفهان و حوزه معلولان برگزار خواهد شد.
نوروزی اضافه کرد: آزمون روز چهارشنبه صبح در حوزه امتحانی دانشگاه اصفهان با حوزه معلولان با حضور ۳ هزار و ۸ نفر که هزار و ۵۱۷ زن و هزار و ۴۹۱ مرد هستند برگزار می‌شود، همچنین صبح روز پنج‌شنبه ۳ هزار و ۳۲۶ نفر شامل ۳ هزار و ۲۵۸ زن و ۶۸ مرد و صبح جمعه، ۳ هزار و ۱۲۸ نفر شامل ۳ هزار و ۵۰ زن و ۷۸ مرد باهم به رقابت می‌پردازند.
رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان افزود: در شهر اصفهان در روز چهارشنبه ۳ هزار و ۴۵۰ نفر، روز پنج شنبه ۱۲ هزار و ۴۴۱ نفر و روز جمعه ۱۰ هزار و ۱۲۳ نفر در آزمون شرکت می‌کنند.
وی بابیان این که آزمون رأس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: درب حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد و توصیه می‌شود داوطلبان مسیر تردد خود را روز قبل از آزمون شناسایی کنند و زمان ورود خود به حوزه‌های امتحانی به دقایق پایانی موکول نکنند که تجمع ایجاد نشود.
نوروزی ادامه داد: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف‌دستی، ساک ورزشی، کتاب و هرگونه یادداشت، ماشین‌حساب، هر نوع پیجر، تلفن همراه حتی به‌صورت خاموش، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و .... به جلسه امتحانی اکیداً خودداری کنند.
رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن از ابتدای آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی را الزامی اعلام کرد و گفت: توصیه می‌شود به‌منظور رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی هنگام ورود و خروج به حوزه حداقل فاصله (یک متر) خود با دیگر متقاضیان را حفظ کنند.
به گزارش فارس آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند؛ از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و سایر داوطلبان مرد هستند؛این آزمون با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۶ حوزه اصلی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/61456کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب