درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه بورس/ایران شناسه: ۶۰۲۷۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴۰ : ۰۹ بازدید: ۲۳۷دیدگاه: ۰

رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس

رشد ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۱۵ هزار و ۵۲۶ واحد افزایش بر روی عدد یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحدی قرار گرفت که در مقایسه با دیروز یک درصد بازدهی مثبت داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، معامله گران امروز سه شنبه ششم اردبیهشت در جریان معاملات بازار ۱۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون برگ سهم و اوراق بهادار قابل معامله را به ارزش ۶ هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان دادوستد کردند که نماد‌های خساپا، شستا، خودرو، شپنا، شبندر، شتران و خبهمن بیشترین گردش معاملات را بخود اختصاص دادند.


شاخص کل هم وزن با ۱.۱۸ صدم درصد رشد در مقایسه با دیروز بر روی عدد ۴۱۰ هزار واحد ایستاد. نماد‌های فارس، تاپیکو، شستا، نوری، شبندر و خودرو بیشترین تاثیر مثبت بر افزایش شاخص کل را داشتند.


در معاملات امروز سهام گروه‌های خودرو، فراورده نفتی، فلزات اساسی، شیمیایی، بانکها، چند رشته‌ای و سرمایه گذاری‌ها از برترین گروه‌های صنعت بوند ضمن آنکه بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های خودرو، محصولات غذایی، انبوه سازی، نفتی، بیمه و کانی‌های فلزی ثبت شد.


همچنین نخستین عرضه اولیه سهام در سال جدید فردا چهارشنبه ۷ اردبیهشت با عرضه ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به عنوان پانصد و نود و سومین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران انجام می‌شود.


شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ۲۰ بهمن سال ۱۳۸۲ و به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت‌ای تی (IT) تاسیس شده است که در بخش اطلاعات و ارتباطات و در گروه و طبقه ”خدمات ارزش افزوده» در فهرست نرخ‌های بازار دوم، در نماد «اسیاتک» به شیوه ثبت سفارش عرضه خواهد شد.

 بیشترین ورود پول حقیقی به گروه: (میلیون تومان)
خودرو: ۱۴۲,۶۵۱
محصولات غذایی: ۸۲,۲۱۷
انبوه سازی: ۲۳,۷۱۹
نفتی: ۱۵,۶۴۴
بیمه: ۱۱,۰۶۹
کانه فلزی: ۹,۵۶۳

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/60272کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب