درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۵۹۶۳۳۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۴ : ۱۹ دیدگاه: ۰

افزایش استقرار سامانه گنبد آهنین در اطراف غزه

 افزایش استقرار سامانه گنبد آهنین در اطراف غزه رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که ارتش این رژیم استقرار سامانه‌های دفاع هوایی گنبد آهنین در جنوب سرزمینهای اشغالی و برای مقابله با شلیک احتمالی موشک از غزه، تقویت کرده‌ است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، الجزیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد که ارتش این رژیم استقرار سامانه‌های دفاع هوایی گنبد آهنین در جنوب سرزمینهای اشغالی و برای مقابله با شلیک احتمالی موشک از غزه، تقویت کرده‌ است.

 منابع خبری عصر روز یکشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک صهیونیستی «ناحل عوز» در اطراف غزه خبر داده بودند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که صدای دو انفجار در این شهرکها شنیده شده است. صابرین همچنین گزارش داد که دو موشک ۱۰۷ میلیمتری به این شهرکها اصابت کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اما با انتشار بیانیه‌ای، ادعا کرد که این آژیرها به صورت اشتباهی در این شهرک به صدا درآمده است.

بیت‌المقدس و از جمله صحن‌های مسجد الاقصی که از جمعه گذشته،  شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی است، از صبح امروز (یکشنبه) نیز شاهد یورش اشغالگران  است.

مقاومت فلسطین هم طی چند روز اخیر در خصوص هرگونه تشدید تنش در بیت‌المقدس به اشغالگران هشدار داده است و حتی دیروز، «هارون ناصر الدین« عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس در خصوص تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی، هشدار داد.

ناصرالدین گفت: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به فریبکاری رژیم صهیونیستی هوشیار است و اجازه نخواهد داد که مسجد الاقصی آسیب ببیند یا در آن قربانی کنند»

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/59633کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب