درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/سمنان/ایران شناسه: ۵۹۵۹۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰ : ۱۵ بازدید: ۲۵۸دیدگاه: ۰

سردار سلیمانی:

پاسخ به نیازهای مردم از اولویت‌های بسیج است

پاسخ به نیازهای مردم از اولویت‌های بسیج است رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تصویب سند راهبردی و ۱۰ ساله اعتلای بسیج خبر داد و گفت: این سند، محور تمام برنامه‌ها در بسیج خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین،  امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تصویب و ابلاغ شده و هم‌اکنون نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: سند راهبردی بسیج در تمام استان‌های کشور و در مرکز در حال پیاده‌سازی بوده و تلاش می‌شود تا در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی، این سند محور اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: هدف اصلی بسیج، تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و ورود به مرحله تمدن سازی نوین اسلامی است و برنامه‌های مختلفی که در بسیج اجرا می‌شود، در این راستا خواهد بود.

سلیمانی با قدردانی از تلاش‌های نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و همه بسیجیان این استان افزود: بسیج امروز رسالت عظیمی بر عهده دارد و باید در راستای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی و خدمت به مردم، تلاش‌هایش با هدف و برنامه انجام شود.

وی با بیان اینکه بسیج نیرویی مردمی و برخاسته از بطن جامعه بوده و همواره خود را در خدمت مردم می‌داند، اضافه کرد: پاسخگویی به‌موقع و در حد مقدورات به نیازهای مردم، امروز یکی از اولویت‌های اساسی در بسیج است که با حضور بسیجیان پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: کادرسازی برای انقلاب اسلامی یکی از رویکردهای مهم بسیج است که در سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج نیز به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

سلیمانی افزود: بسیج دنبال بازآفرینی در گام دوم انقلاب است و از این رو، باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تجربیات گذشته و با تکیه بر نیروی ایمان و خلوص نیروهای بسیجی در راستای خلق حماسه‌های جدی‌تر گام برداشت.

وی گفت: بسیج همواره برای فراهم آوردن بسترهای مناسب نقش‌آفرینی مردم تلاش می‌کند و خود را نیرویی مردمی و در خدمت جامعه می‌داند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/5959کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب