درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/ایران شناسه: ۵۳۱۲۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱ : ۰۶ بازدید: ۱۸۰دیدگاه: ۰

با صدور دستور ویژه قضایی؛

۶۵ هزار تن جو انباشته شده در بندر شهید رجایی در حال ارسال به سراسر کشور است

۶۵ هزار تن جو انباشته شده در بندر شهید رجایی در حال ارسال به سراسر کشور است رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص ۶۵ هزار تن جو انباشته شده در بندر شهید رجایی بندرعباس جهت ارسال به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص ۶۵ هزار تن جو انباشته شده در بندر شهید رجایی بندرعباس جهت ارسال به سراسر کشور خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: به لحاظ وجود حالت اضطرار با توجه به خشکسالی‌های اخیر و مشکلات دامداران مناطق مختلف کشور در تأمین علوفه و نهاده‌های دامی مورد نیاز خود، با صدور دستور ویژه قضایی، بارگیری و ترخیص فوری ۶۵ هزار تن جو انباشته شده در بندر شهید رجایی جهت توزیع در سراسر کشور آغاز شده است.

علی صالحی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین نیاز کشور و در نتیجه مأموریت محوله به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، دستور بارگیری و ترخیص ۱۰ هزار تن جو موجود در فضای باز این بندر که در معرض فساد و نابودی کامل ناشی از بارندگی پیش‌بینی شده توسط هواشناسی قرار داشت، صادر شد.

وی در ادامه افزود: همچنین حدود ۵۵ هزار تن جو موجود در سایر انبار‌های گمرک، با دستور و مجوز قضایی، به صورت شبانه روزی در حال بارگیری و ترخیص است و حداکثر ظرف چند روز آینده به سراسر کشور ارسال و در مناطق مختلف توزیع خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان هشدار داد: در صورت عدم همکاری مسئولین مربوطه برای انجام دستورات قضایی، مراتب به عنوان ترک فعل، مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

علی صالحی در پایان با بیان اینکه از مسئولان مربوطه خواسته شده است که به سرعت در این خصوص اقدام نمایند ضمن تشکر از اعلام آمادگی اداره کل راهداری و اداره کل راه آهن برای همکاری در این خصوص تصریح کرد: اداره کل راهداری و اداره کل راه آهن با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود جهت بارگیری و انتقال سریع تمامی ۶۵ هزار تن محموله مورد نظر اقدام می‌نمایند و یگان حفاظت بنادر نیز موظف به نظارت مستمر بر فرآیند مربوطه می‌باشد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/5312کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب