درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/ایلام/ایران شناسه: ۴۹۶۰۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱ : ۱۶ بازدید: ۱۸۸دیدگاه: ۰

رئیس دستگاه قضا:

مردم از قوه قضاییه و دستگاه‌های اجرایی گله دارند

مردم از قوه قضاییه و دستگاه‌های اجرایی گله دارند رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری استان ایلام گفت: مردم از دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی گله دارند که کارهای ما در ادارات فوری انجام نمی‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا که به استان ایلام سفر کرده است با حضور در جلسه شورای اداری این استان گفت: مردم از قوه قضاییه و دستگاه‌های اجرایی گله دارند که کارهای ما در ادارات فوری انجام نمی‌شود. پیچیدگی‌های کار اداری سبب شده برای یک کار کوچک گاهی اوقات باید هفته‌ها وقت بگذارند.

وی افزود: از رئیس کل دادگستری استان می‌خواهم در هر دادگستری یک نفر کارش این باشد که کسانی که مراجعه می‌کنند و کار دارند و کارشان درست نشده کار این افراد را پیگیری کند، مردم از ما انتظار دارند و باید کارشان زود انجام شود.

 

 

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌ها ریشه در بیکاری دارد اظهار کرد: پروژه‌ای هفده، هجده سال طول کشیده، این‌گونه نمی‌شود. ببینیم چه میزان پروژه نیمه تمام در استان داریم، قوه قضائیه در این زمینه کمک می‌کند؛ اگر قصور و تقصیری است یک جور باید برخورد کنیم. لیستی از پروژه‌های نیمه تمام تهیه و موارد مربوط به آن را دنبال کنید.
اژه‌ای با اشاره به برخی از واگذاری‌ها گفت: رئیس سازمان بازرسی مسئله کارخانه سیمان را از روز شنبه دنبال کند. انصاف نیست مردم از ناحیه کسانی که برنامه ریزی یا نظارت صحیح نمی‌کنند تحت فشار باشند.

گران‌فروشی دیگر موضوعی بود که رئیس دستگاه قضا به آن پرداخت و گفت: بخش عمده‌ای از کنترل بازار و جلوگیری از گران‌فروشی به عهده تعزیرات است. دادستان کل کشور به سازمان تعزیرات کمک کند، چنانچه در این فضا کسی مرتکب جرم می‌شود، جنس احتکار می‌کند و یا جنسی را متقلبانه با قیمت بالاتر می‌فروشد، دادستان‌ها با این موارد برخورد کنند

محسنی اژه‌ای دوباره به موضوع میزان رضایت مردم از قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که آیا همه مردم از ما راضی هستند، نه! پس باید آن عده‌ای را که می‌توانیم، رضایتشان را جلب کنیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/4960کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب