درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/ایران شناسه: ۴۱۶۶۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲ : ۱۲ بازدید: ۴۲۰دیدگاه: ۰

واکنش بنیاد شهید به بد رفتاری پلیس با جانباز تهرانی

اوحدی: بحثی به عنوان حدنصاب در آزمون ایثارگران نداریم

اوحدی: بحثی به عنوان حدنصاب در آزمون ایثارگران نداریم رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به بد رفتاری ماموران پلیس با جانباز تهرانی واکنش نشان داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خریداری که ملک این جانباز را خریداری کرده به رحمت خدا رفته و قبل از فوتش ملک را به شخصی دیگر فروخته است؛ پس از این قضایا دادگاه حکمی صادر کرده مبنی بر اینکه براساس قرارداد، این جانباز عزیز ما باید منزل مورد نظر را تخلیه کند.

 

 

وی افزود: در اصل ماجرا این فرد مورد سوءاستفاده مالی قرار گرفته است، نوع برخوردی که ضابط قضایی با این جانباز انجام داده به هیچ عنوان قابل بخشش و توجیه نیست.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید حریم، شان، کرامت و حرمت این جانباز حفظ می‌شد، در این رابطه در شبکه‌های معاند داستان پردازی‌های مختلفی صورت گرفت؛ اینکه می‌گویند این جانباز مقابل بنیاد شهید آمده و اقدام به سنگ پرانی کرده و در مقابل مسئولان بنیاد شهید او را دستگیر کردند، از اساس کذب است.

وی افزود: بنیاد شهید این وظیفه را برعهده گرفته تا مشخص شدن وضعیت این جانباز و خانواده‌اش، زمینه اقامت و اسکانشان را فراهم کرده است.

اوحدی تصریح کرد: در آزمون تامین اجتماعی که سال گذشته برگزار شد، هزار و ۱۰۰ نفر از فرزندان جامعه ایثار گری در این آزمون قبول شدند، منتها یک ابهامی در سازمان تامین اجتماعی وجود داشت و آن هم اینکه آیا برای این نفرات حدنصابی برای قبولی در ماصحبه بگذارند یا خیر.

وی افزود: برای اینکه در این رابطه هیچ شک و شبهه‌ای نباشد استعلامی از سازمان امور اداری استخدامی کشور گرفته شد و روز گذشته این سازمان اعلام کرد که در قانون برای پذیرفته شدگان جامعه ایثارگری بحثی به عنوان حدنصاب در آزمون و مصاحبه جامعه ایثارگری نداریم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/4166کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب