درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۴۱۱۶۵۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۵۲ : ۱۳ بازدید: ۲۲۵دیدگاه: ۰

هیاهوی اصلاح‌طلبان برای چیست؟

هیاهوی اصلاح‌طلبان برای چیست؟ هفته گذشته خبر حضور تعدادی دختران بلاگر در ساختمان وزارت ورزش و جوانان حاشیه‌ساز شد. وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جلسه به دعوت مجمع خیرین ازدواج بوده که یک سازمان غیردولتی است و فقط به علت فقدان جا در سالن وزارتخانه برگزار شده.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، هفته گذشته خبر حضور تعدادی دختران بلاگر در ساختمان وزارت ورزش و جوانان حاشیه‌ساز شد. وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جلسه به دعوت مجمع خیرین ازدواج بوده که یک سازمان غیردولتی است و فقط به علت فقدان جا در سالن وزارتخانه برگزار شده.
اما فریادهای اصلاح‌طلبان چه دلیلی دارد؟ آیا آنها نگران حجاب و اخلاق و حدود شرعی هستند؟
اصلاحطلبان سالهاست ارتباط با سلبریتی‌ها و جوانان طرد شده را در انحصار خود می‌دانند و همیشه به عنوان کالای سیاسی در انتخابات از آن بهره برده‌اند. حالا که دولت نشان داده می‌خواهد چتر خود را باز کند و ده‌ها مساله بر زمین مانده را حل کند، احساس خطر کرده‌اند.

آقای رئیسی حتی در ایام انتخابات شعار بازگشت ایرانیان خارج از کشور را مطرح کردند، در کنار آن نشان داده‌اند برای ورود زنان به استادیوم، گشت ارشاد و سایر موضوعات بر زمین مانده، قصد طراحی راه حل دارند که به تعبیر رهبر انقلاب سرمایه اجتماعی آسیب دیده را ترمیم کنند.
اما اصلاحطلبان که همیشه بر روی مسائل زنان و جوانان موج سواری کرده‌اند هر قدمی که برای حل مسائل اینچنینی برداشته شود را با حاشیه‌سازی متوقف خواهند کرد. حتی اگر جلسه‌ای غیررسمی و غیررسانه‌ای در وزارت ورزش باشد.

نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب را به‌خاطر داشته‌ باشیم:
" عرض کردیم جذب حداکثری، دفع حداقلی. البته معیار و میزان، اصول و ارزشهاست. انسانها از لحاظ ایمان در یک حد نیستند. ما در بین خودمان آدمهائی داریم ضعیف‌الایمان، آدمهائی داریم که ایمانشان قوی‌تر است. باید راه بیائیم. نمیشود ضعیف‌الایمان را دفع کرد. "

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/41165کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب