درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۴۰۸۲۷۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۴۷ : ۱۶ بازدید: ۳۶۷دیدگاه: ۰

آیا باید بر مجتهد هم نظارت کرد!

آیا باید بر مجتهد هم نظارت کرد! وقتی مجلس خبرگان بر رهبر معظم انقلاب اسلامی که مجتهد و مرجع تقلید است نظارت می‌کند چرا بر رئیس قوه قضائیه و وزیر اطلاعات نظارت نشود؟!

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، وقتی مجلس خبرگان بر رهبر معظم انقلاب اسلامی که مجتهد و مرجع تقلید است نظارت می‌کند
چرا بر رئیس قوه قضائیه و وزیر اطلاعات نظارت نشود؟!
 نظارت بر عملکرد این دو بزرگوار و زیرمجموعه آن‌ها از اهميت بسیار بالایی برخوردار است زیرا جان و مال و آبروی مردم در درستی کردار کارگزاران این دو مجموعه نهفته است.
در این دو مجموعه اتفاقات شیرین و هم حوادث تلخ بسیاری رخ داده است.
حوادث شیرین بسیار و شاید برتر از ده‌ها هزار مورد هستند.
اما یک حادثه تلخ مانند قضیه طبری و یا قتل‌های زنجیره‌ای کام ملت و رهبری معظم را تلخ می‌کند و دشمنان اسلام، با اشاره به آن‌ها تا ده‌ها سال علیه نظام اسلامی تبلیغات می‌کنند.


 از سوی دیگر بازرسی‌ها و عملکرد حراست‌ها  و تجربه چهل سال گذشته، اثبات می‌کند که حفاظت اطلاعات این دو دستگاه معظم نباید با احکام رئیس و وزیر منصوب و زیر نظر آن‌ها انجام وظیفه نمایند بلکه به‌نظر می‌رسد به‌دلیل اهمیت آن‌ها،  زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری و با حکم معظم له منصوب گردند تا بدون وابستگی  تشکیلاتی بتوانند با استقلال بر عملکرد قوه و وزارت نظارت کامل داشته باشند تا اتفاقات پیش‌آمده، همراه با راه‌کارهای اصلاحی را به‌طور مستقیم به رهبری  معظم تقدیم نمایند زیرا تجربه ثابت کرده است که هرگاه حفاظت اطلاعات  توسط رئیس و یا وزیر  منصوب شود، استقلال و قدرت  کافی جهت پیشگیری و برخورد قاطع و فوری و بدون مماشات با متخلفین را نخواهد داشت. تجمع سازمان‌یافته کارکنان دستگاه قضایی در سراسر کشور در روز شنبه ۱۸ دی ماه در مقابل #قوه را می‌توان در همین راستا ارزیابی نمود.


طبیعتا، بیگانگان به‌صورت هدفمند، در جهت تضعیف قوه و  وزارت تلاش می‌کنند.
با توجه به اختیارات گسترده قوه و وزارت، از دو مجتهد وارسته این دو نهاد  تقاضا و درخواست  می‌کنیم به‌منظور صیانت و پیشگیری و افزایش کارآمدی بیش‌تر این دو نهاد،  خود داوطلبانه و متواضعانه از مقام معظم رهبری تقاضای انتصاب و استقلال را بنمایند تا این نهادها به‌منظور  خدمت به اسلام  برای همیشه از گزند نابکاران مصون و محفوظ بمانند.
ان‌شاءالله

 

 عبدالرحیم علیپور

 

 عبدالرحیم علیپور

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/40827کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب