درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/خراسان رضوی/ایران شناسه: ۳۹۱۳۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۴۲ : ۱۲ بازدید: ۲۲۹دیدگاه: ۰

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است

امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هر حرکتی که به قصد ناامن کردن ایران اسلامی و مناطق پیرامونی کشور صورت بگیرد از سوی نیروهای مسلح پاسخ قاطعی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، سردار محمد پاکپور به منظور بازدید از مرز دوغارون و یگان‌های عملیاتی مستقر در این معبر زمینی، به تایباد سفر کرد.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اتفاقات اخیر در مرزهای افغانستان با ایران، به منظور بررسی توان و آمادگی نیروهای مسلح در این نقطه مرزی از کشور، بازدیدی از یگان‌های مستقر در گذرگاه زمینی دوغارون انجام شد.

وی با تأکید بر این‌که امنیت کامل در مرزهای مشترک با افغانستان برقرار است، ادامه داد: با وجود جنگ داخلی در افغانستان، هیچ گونه اتفاق خاصی در مرزهای مشترک ایران با این کشور رخ نداده و امنیت کامل در تمامی مرزهای شرقی و مشترک با افغانستان برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی بیان کرد: امکان دارد برخی اشرار و قاچاقچیان از فرصت اتفاقات اخیر در افغانستان سو استفاده کرده و به عناوین مختلف وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شوند که بدون شک نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی با این افراد برخورد سختی خواهند کرد.

پاکپور تأکید کرد: تمامی مرزهای کشور از رصد اطلاعاتی بالایی برخوردار هستند و هر حرکتی که به قصد ناامن کردن ایران اسلامی و مناطق پیرامونی کشور صورت بگیرد، از سوی نیروهای مسلح پاسخ قاطعی دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای کشور از آمادگی و توان بالایی برخوردارند و با هوشیاری کامل اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آب و خاک کشور وارد شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/3913کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب