درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/اصفهان/ایران شناسه: ۳۶۱۹۶۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴ : ۲۱ بازدید: ۳۸۸دیدگاه: ۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد:

خودکفایی 200 زن سرپرست خانوار اصفهان در سال 1400

خودکفایی 200 زن سرپرست خانوار اصفهان در سال 1400 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از خودکفایی 200 نفر از زنان سرپرست خانوار اصفهان به واسطه پرداخت تسهیلات اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو» از اصفهان، کریم زارع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری به واسطه پرداخت تسهیلات اشتغال بیش از 200 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد استان به خودکفایی رسیدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان این که مجموع تسهیلات پرداخت شده به 90 میلیارد تومان می‌رسد، تشریح کرد: تسهیلات پس از برگزاری جلسات مشاوره شغلی و احصای توانمندی، نیاز، علاقه و عوامل دیگری از جمله محل و بازار کار به بانوان پرداخت می‌شود.


وی یادآور شد: ایجاد اشتغال با اجرای طرح راهبران شغلی یکی از اهداف مهم کمیته امداد برای حل مشکلات بانوان مددجو است، در این طرح افراد با کسب آموزش و مهارت لازم و دریافت تسهیلات، نظارت راهبر و در نهایت خرید محصول تولیدی، مشغول به کار می‌شوند.
به گفته زارع از ویژگی‌های طرح راهبران شغلی، خدمات آموزشی در حوزه توانمندسازی برای ایجاد اشتغال متناسب با توانایی‌های زنان بوده و با ارائه آموزش‌های لازم در سال جاری بیش از هزار نفر از بانوان در طرح‌های راهبری شغلی شاغل شده‌اند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در پایان با بیان این که هدف نهایی طرح را افزایش روحیه امید و خودباوری در زنان سرپرست خانوار توصیف و خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این هدف می‌توانیم امیدوار باشیم زنان سرپرست خانوار نیز بتوانند آینده‌ای روشن برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/36196کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب