درحال بارگذاری

گروه: سیاست/اصفهان/ایران شناسه: ۳۱۸۵۵۷ آذر ۱۴۰۰ - ۵۹ : ۱۹ بازدید: ۴۰۶دیدگاه: ۰

عباس امیری‌فر:

خاتمی مقصر بحران آب در اصفهان است/ باید با مردم با سعه‌صدر برخورد کرد

 خاتمی مقصر بحران آب در اصفهان است/ باید با مردم با سعه‌صدر برخورد کرد عباس امیری‌فر گفت: مسئولان باید با مردم با آرامش برخورد کنند و سعه‌صدر داشته باشند. مردم اصفهان خیلی شریف‌اند؛ آنها بیشترین شهید را تقدیم اسلام، کشور و انقلاب کرده‌اند .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مثلث آنلاین، اتفاقات اخیر در اصفهان و اعتراضاتی که در این یکی‌دو روز در این شهر شکل گرفت، نگرانی‌هایی را به وجود آورد؛ از یک‌سو نگرانی اینکه آیا مردم اصفهان به مطالبات خود می‌رسند یا خیر؟ و از سوی دیگر اینکه اگر اعتراض‌ها با اخلال همراه شود، می‌تواند پیامدهای امنیتی داشته باشد.

عباس امیری‌فر درباره این موضوع گفت: «اعتراض یک حق برای مردم است تا بتوانند مطالباتشان را به گوش مردم برسانند. البته بخش عمده‌ای از مشکلاتی که اکنون مردم اصفهان در ارتباط با تأمین آب کشاورزی‌شان دارند، به دولت قبل برمی‌گردد اما به هر حال آنها حق دارند اعتراض کنند».

او ادامه داد: «اکنون در شرایطی هستیم که همه باید با همدلی کارها را جلو ببریم و زمان مناقشه نیست و ضرورت دارد که هم مردم و هم مسئولان صبر خود را بالا ببرند و نیروهای انتظامی هم در مواجهه با مردم با سعه‌صدر برخورد کنند تا خدایی نکرده خونی از دماغ کسی نیاید و دشمنان و رسانه‌های بیگانه هم نتوانند سوءاستفاده کنند. دشمنان در همه این‌سال‌ها قصد داشته‌اند که نظام با سقوط روبه‌رو شود و همه مردم و مسئولان باید هشیار باشند که بهانه به دست آنها ندهند».

این فعال سیاسی مطرح کرد: «اعتراض همیشه بوده و هست و باید اصل اعتراض را بپذیریم؛ هرچند باید گفت که مشکل کنونی آب در اصفهان بر گردن دولت آقای خاتمی است که آب زاینده‌رود را به شهرهای دیگر برد که می‌توانست با ایجاد سد یا راه‌های دیگر برای دیگر شهرها آب تأمین کند اما دیدیم که زاینده‌رود منبع استفاده چندشهر شد که کار درستی نبود».

او بیان کرد: «اکنون خشکسالی هم وجود دارد و به هر حال این‌دست شرایط طبیعی هم وجود دارد اما می‌شود با مدیریت درست، بخشی از آسیب‌های چنین بحران‌های طبیعی را کنترل کرد».
او درباره نارضایتی مردم اظهار کرد: «مردم در سال‌های اخیر خیلی اذیت شدند. آنها هر روز می‌بینند که علاوه بر فقر بی‌عدالتی و تبعیض هم موج می‌زند؛ یعنی اگر فقط فقر بود، مردم تحمل می‌کردند اما می‌بینند که وضعیت خودشان بحرانی است اما مسئولان حقوق‌های نجومی می‌گیرند یا داماد فلان شخصیت به فلان سِمت می‌رسد. واقعا هیچ مسئولی نباید بیش از 20میلیون در ماه بگیرد. حالا در این شرایط مسئولان یک روز بنزین را گران می‌کنند، روز دیگر برق را قطع می‌کنند و دیگر روز آب زاینده‌رود را می‌بندند. خب مردم عصبانی می‌شود».

امیری‌فر در پایان گفت: «مسئولان باید با مردم با آرامش برخورد کنند و سعه‌صدر داشته باشند. مردم اصفهان خیلی شریف‌اند؛ آنها بیشترین شهید را تقدیم اسلام، کشور و انقلاب کرده‌اند و همواره هم صبر پیشه کرده‌اند؛ پس باید به این مردم توجه کرد».

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/31855کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب