درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/چهارمحال بختياری/ایران شناسه: ۳۱۲۸۹۴ آذر ۱۴۰۰ - ۵۱ : ۰۸ دیدگاه: ۰

وزیر کشور:

دشمنان نمی‌توانند از مشکلات آبی بهره‌برداری کنند

دشمنان نمی‌توانند از مشکلات آبی بهره‌برداری کنند وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان ملت نمی‌توانند از مسئله آب بهره‌برداری کنند، گفت: مردم استان‌های مختلف با هم برادرند و این تفرقه‌افکنی‌های دشمن به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، احمد وحیدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید الگوی حضور همه‌جانبه آحاد مردم را در حوزه اقتصاد و فعالیت‌های اقتصادی بیابیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: هرگاه مردم ایران در عرصه سیاست، فرهنگ، دفاع و امنیت وارد میدان شدند، مشکلات بزرگی را از سر راه برداشتند و در اقتصاد هم همینطور خواهد بود.

هنر دولت‌ها به میدان آوردن مردم است

وی تصریح کرد: اینکه انتظار داشته باشیم همه کارها را دولت انجام دهد شدنی نیست، هنر دولت‌ها به میدان آوردن مردم است و این مهم در سیاست اقتصاد مقاومتی هم به صراحت آمده است.

وحیدی در خصوص مسئله آب توضیح داد: کاهش نزولات آسمانی باعث شده است که غالب استان‌های کشور با مشکل آب درگیر باشند و حل مشکلات آبی، خواسته به حق و طبیعی مردم است، مسئولان هم مطلع و پیگیر رفع مشکلات هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم در مسئله آب برنامه‌ای جز رعایت عدالت در توزیع آب ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت نمی‌توانند از این مسئله بهره‌برداری کنند، گفت: مردم استان‌های مختلف با هم برادرند و این تفرقه‌افکنی‌های دشمن به نتیجه نخواهد رسید.

وحیدی مسیر دولت را محکم، استوار و پر از امید دانست و افزود: حل هیچ مشکلی وابسته به مذاکرات و نگاه غرب نیست و چنانچه آن‌ها به خواسته‌های بر حق مردم ایران تن دهند و خباثت را کنار بگذارند مذاکرات به نتیجه می‌رسد و در غیر این صورت ما راه خودمان را می‌رویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نهاد مقدس بسیج را تجلی واقعی مردم‌محوری انقلاب دانست و افزود: همه ملت ایران بسیجی هستند و بار افتخارآفرینی‌های بزرگ و هدایت جامعه بشری را بر دوش دارند.

وحیدی اضافه کرد: بسیج امتداد راه شهدا و خط فکری اسلام ناب محمدی است.

وزیر کشور اظهار داشت: امروز بار مسئولیت این استان را بر دوش یک بسیجی مخلص و یک خادم به تمام معنا می‌گذاریم تا با همه توان و ظرفیت خود با کمک مسئولان استان مشکلات را حل کنند و با نفسی تازه جهش بزرگی را در استان رقم بزنند.

وی اضافه کرد: به شهادت همه، استاندار پیشین هم زحمات بسیاری کشید و در این مدت کوتاه بنده هم شاهد بودم که دلسوزانه مسائل استان را پیگیری می‌کردند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/31289کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب