درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/اصفهان/ایران شناسه: ۳۰۳۶۴۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲ : ۲۱ بازدید: ۴۸۷دیدگاه: ۰

شهادت مأمور نیروی انتظامی لنجان در حین درگیری با اراذل و اوباش

شهادت مأمور نیروی انتظامی لنجان در حین درگیری با اراذل و اوباش فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: طی درگیری شب گذشته مأموران نیروی انتظامی با جمعی از اراذل و اوباش، یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم «احسان نصیری» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۲ بامداد شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند.
وی افزود: مأموران در محل با ۲ نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای  دستگیری آن‌ها اقدام می‌کنند؛ اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر شدند.  
میرحیدری خاطرنشان کرد: در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم «احسان نصیری»  به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که صبح امروز علیرغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند، گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات، برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.
وی با تسلیت شهادت این مأمور وظیفه‌شناس و سختکوش ناجا به خانواده این شهید، همکاران وی و مردم شهیدپرور شهرستان لنجان و استان اصفهان گفت: زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/30364کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب