درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/ایران شناسه: ۲۹۲۷۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۳۴ : ۱۴ بازدید: ۲۳۱دیدگاه: ۰

با ورود دستگاه قضایی

مشکل آبرسانی در روستای ملادادی سیستان و بلوچستان حل شد

مشکل آبرسانی در روستای ملادادی سیستان و بلوچستان حل شد در پی انتشار فیلمی از یک دختربچه سیستان و بلوچستانی که از کم آبی در منطقه محل زندگی خود گلایه و گریه می‌کند، دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان به موضوع ورود پیدا کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، در پی انتشار فیلمی از یک دختربچه سیستان و بلوچستانی که از کم آبی در منطقه محل زندگی خود گلایه و گریه می‌کند، دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان به موضوع ورود پیدا کرد.

در همین زمینه احمدزاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در پی دستور دادستان مرکز استان در منطقه ملادادی استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و به بررسی موضوع پرداخت.

وی با اشاره به حضور تیمی از دادگستری زاهدان، زابل، هامون و هیرمند به این روستا، تصریح کرد: بررسی‌های میدانی و اظهارات اهالی روستا و بررسی مستندات نشان میدهد در روستای ملادادی آب شرب وجود دارد، ولی فشار آب در دو هفته اخیر کاهش پیدا کرده است.
 
دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: فشار آب کم بود و به برخی از روستا‌ها نمی‌رسید اکنون نیز دو روستا دچار این معضل هستند که مطابق قول مسسولین و پیگیر‌های صورت گرفته مشکل آن‌ها هم طی روز‌های آینده مرتفع خواهد شد.

دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: خواست جدی ما این است، افرادی که مسئولیت دارند حتما به مشکلات حادث شده ورود پیدا کنند و بدون شک اگر ترک فعلی صورت گرفته باشد دستگاه قضایی دراین زمینه نیز ورود کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که یک ماه دیگر، تیمی از دادستان مرکز برای بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده به روستا سفر خواهند کرد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/2927کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب