درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/اصفهان/ایران شناسه: ۲۹۰۱۲۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۴ : ۱۸ بازدید: ۱۴۸دیدگاه: ۰

نیروی زمینی سپاه آماده پاسخ قاطع به کوچکترین تحرکات دشمن است

 نیروی زمینی سپاه آماده پاسخ قاطع به کوچکترین تحرکات دشمن است جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تاکید کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه دوشادوش سایر نیروهای مسلح گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا آماده‌اند و به کوچکترین حرکتی علیه نظام اسلامی پاسخ قاطع خواهند داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس ، سردار روح‌الله نوری امروز در آیین  تکریم و معارفه فرمانده گروه موشکی ۱۵ خرداد نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی، ارتقای تجهیزات و توانمندی‌ها، رشد آموزش‌ها ثمره سال‌های دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تاکید کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه دوشادوش سایر نیروهای مسلح گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا آماده‌اند و به کوچکترین حرکتی علیه نظام اسلامی پاسخ قاطع خواهند داد.

وی اظهار کرد: دشمن برای مقابله با نظام  و مردم ایران اسلامی انواع توطئه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در قالب تحمیل جنگ هشت ساله، غائله‌ها، فتنه‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، تلاش برای ترویج بی‌بندباری و فساد در جامعه، شبیه‌خون فرهنگی و تلاش برای ضربه زدن به کانون خانواه دنبال کرد.

نوری اضافه کرد: ملت ایران با تمسک به اسلام، پیروی از ولایت فقیه و وحدت همواره  توطئه‌های دشمن را به شکست کشانده‌اند و با تبدیل تهدید به فرصت  اقتدار خود را به رخ جهانیان کشانده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گروه موشکی ۱۵ خرداد تا در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن ۱۱۸ شهید تقدیم راه اسلام گروه کرده است که از جمله آنها شهید سردار شهید حسن غازی فرمانده وقت گروه در دفاع مقدس، سردار شهید عباسعلی جان‌نثاری فرمانده وقت گروه در  ایجاد امنیت پایدار و  شهید سید سجاد حسینی در دفاع از حریم‌ها بیت(ع) هستند.

در این مراسم  از خدمات جلال احمدی فرمانده سابق این گروه تقدیر و پاسدار عبدالحمید رهبر به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد و جلال احمدی به فرماندهی گروه ۵۶ توپخانه حضرت یونس (ع) سروستان، منصوب شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/29012کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب