درحال بارگذاری

گروه: هنر و رسانه / حوزه رسانه/ایران شناسه: ۲۸۸۹۷۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱ : ۰۷ بازدید: ۲۳۳دیدگاه: ۰

اولین شماره فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات منتشر شد

اولین شماره فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات  منتشر شد اولین نسخه این فصلنامه به شماره مجوز ۸۸۳۲۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا حقیقی و سردبیری فیروز دیندار فرکوش منتشر شد .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، اولین نسخه این فصلنامه به شماره مجوز ۸۸۳۲۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا حقیقی و سردبیری فیروز دیندار فرکوش منتشر شد .
دکتر محمد سلطانی فر،دکتر فواد ایزدی ،دکتر لیلا نیرومند،دکتر حسن بشیر ،دکتر شهناز هاشمی، دکتر حسینی دانا،دکتر سارا محمدپور ،دکتر ماندانا صنیعی، دکتر بصيريان و دکتر رضا یادگاری اعضای هیئت علمی و تحریریه این فصلنامه علمی تخصصی می باشند.
فصلنامه پژوهش های نوین در علوم ارتباطات یک فصلنامه، با داوری بسته و دوسو ناشناس و با دسترسی آزاد است که به منظور فراهم نمودن محیط فکری برای پژوهشگران ملّی و بین‌المللی با تمرکز بر مباحث علوم ارتباطات و روابط عمومی پایه گذاری شده است. این نشریه در پاسخ به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزۀ علوم ارتباطات اجتماعی انتشار یافته، هدف آن انتشار مقالات با کیفیتی است که یافته‌های مرتبط با موضوعات مهم علوم ارتباطات را ارایه می‌ نماید. این نشریه به صورت برخط (آنلاین) با دسترسی آزاد منتشر می شود.شایان ذکر است این نشریه برای فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۰ در تمامی حوزه های علوم ارتباطات شامل  ارتباطات اجتماعی،ارتباطات اقتصادی،ارتباطات بین الملل،ارتباطات و سلامت،ارتباطات و دانش بنیان،روابط عمومی ،ارتباطات سیاسی ،ارتباطات و صنعت و ارتباطات اقتصادی پذیرش مقاله دارد.
لذا به کلیه فعالان حوزه های فوق الذکر و اساتید،دانشجویان،پژوهشگران و تمامی سازمان،وزارتخانه ها و شرکت های بخش دولتی و خصوصی اعلام می نماید تا نسبت به ارسال آثار و مقالات پرسنل و همکاران خود به وب سایت فصلنامه به آدرس https://ir-cs.ir مراجعه و یا جهت هرگونه هماهنگی با شماره ۰۹۱۲۲۲۶۱۰۱۷ تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/28897کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب