درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه شهری/اصفهان/ایران شناسه: ۲۸۵۷۰۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۴۴ : ۱۹ بازدید: ۴۳۹دیدگاه: ۰

انتصابات جدید در استانداری اصفهان/ دو معاون و فرماندار اصفهان مشخص شدند

انتصابات جدید در استانداری اصفهان/ دو معاون و فرماندار اصفهان مشخص شدند استاندار اصفهان در احکامی جداگانه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و و فرماندار اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو» از اصفهان، تغییرات در استانداری اصفهان از آنچه انتظار می‌رفت دیرتر آغاز شد اما این روزها سرعت گرفته و در آخرین تحولات سه حکم جدید طی روز گذشته به امضای سید رضا مرتضوی رسید.
بر این اساس مهران زینلیان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و مصطفی خضری به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان منصوب شدند تا تعداد معاونان منصوب شده از سوی استاندار به عدد سه برسد.
مهران زینلیان از اساتید انقلابی و عضو هیئت علمی دانشکده عمران و حمل و نقل دانشگاه اصفهان است و ریاست دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه اصفهان را در کارنامه دارد؛ خضری نیز وکیل پایه یک دادگستری است و مدیرعامل شرکت تعاونی احیا و نوسازی غدیر را در سوابق خود دارد.
استاندار اصفهان در حکمی دیگر محمدعلی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری اصفهان منصوب شد؛ ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، مدیر تبلیغات جبهه و جنگ قرارگاه کربلا، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان اصفهان، ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.
مرتضوی پیش از این محمدرضا جان نثاری به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان را منصوب کرده بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/28570کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب