درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه شهری/تهران/ایران شناسه: ۲۸۰۷۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۵۹ : ۰۵ بازدید: ۲۷۸دیدگاه: ۰

مهدی چمران:

گزینه‌های شهرداری تهران زیاد نیستند

گزینه‌های شهرداری تهران زیاد نیستند مهدی چمران درباره آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران گفت: ما ابتدا شاخصه‌هایی را تعیین کردیم که براساس آن دو بخش پیش می‌رود؛ بخش اولیه این است که حتما باید 5محور و موضوع را دارا باشند و بعد به 10موضوع دیگر می‌رسد که باید براساس یک جدولی آن را پر کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، مهدی چمران،‌ منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران درباره انتخاب شهردار تهران گفت: ما ابتدا شاخصه‌هایی را تعیین کردیم که براساس آن دو بخش پیش می‌رود؛ بخش اولیه این است که حتما باید 5محور و موضوع را دارا باشند و بعد به 10موضوع دیگر می‌رسد که باید براساس یک جدولی آن را پر کنند. از این‌رو آن شاخصه‌ها تعیین و تصویب شد که زودتر انجام شود و کسانی که به‌عنوان شهردار پیشنهاد می‌دهند، در این جدول می‌گذارند و با این شاخصه‌ها بررسی می‌کنند.

وی افزود: البته اینکه نحوه بررسی چگونه باشد، بستگی به این دارد که ما چند نفر را داشته باشیم و چه تعداد افراد را بررسی کنیم؟ البته گزینه‌های زیادی را بررسی نمی‌کنیم؛ چراکه کسانی که در حد شهردار باشند زیاد نیستند.

چمران در پاسخ به این سوال که گزینه‌ها چه کسانی هستند؟ گفت: درحال حاضر درباره مصادیق به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و ورود نداشته‌ایم،‌ البته در این زمینه هم صحبتی نشده است.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص شاخصه‌های مدنظر برای انتخاب شهردار هم تأکید کرد: شاخصه‌ها به‌طور کلی انقلابی، ولایی، جهادی، متخصص، مدیر توانمند با روحیه مشورت‌طلبی و مشورت‌گیری است، طوری که از ویژگی رهبری و توانمندی مدیریتی قوی برخوردار باشند. از نظر مدیریت اقتصادی و مالی نیز چنین فردی باید بتواند توانایی اداره شهر را داشته باشد. لذا این مهم‌ترین شاخصه‌های انتخاب شهردار است که به‌صورت کلی بیان کردم.

وی در پاسخ به این سوال که منتخبان جدید شورا با کاندیداهای احتمالی شهرداری دیداری داشته‌اند؟ گفت: هنوز خیر. چون فعلا کسی مطرح نشده است، البته با افرادی دیدار داشتیم ولی به‌صورت رسمی برای این کار نبوده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/2807کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب