درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۲۵۴۴۶۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۳۰ : ۰۸ بازدید: ۲۶۹دیدگاه: ۰

رئیس پلیس تهران مطرح کرد؛

دستگیری ۸۷۶ سارق منزل در ۴۸ ساعت/ ۱۰۷ باند سرقت در تهران منهدم شدند

 دستگیری ۸۷۶ سارق منزل در ۴۸ ساعت/ ۱۰۷ باند سرقت در تهران منهدم شدند سردار رحیمی از اجرای طرح مشترک پلیس آگاهی و پیشگیری برای دستگیری سارقان منازل پایتخت نشینان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: زمانی که ما درگیر اجرای برنامه‌های هفته ناجا بودیم رده‌های عملیاتی ما شبانه روز مشغول طرح مشترک و ویژه مبارزه با سارقان منزل بودند.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۲۰ عملیات هماهنگ توسط پلیس آگاهی و پیشگیری علیه سارقان منزل در تهران و سایر نقاط کشور اجرا شد و ۸۷۶ سارق دستگیر، ۷۲۰ فقره سرقت منزل و بیش از هزار فقره اموال مسروقه کشف شد.

سردار رحیمی درباره تعداد و نوع اموال مسروقه مکشوفه توسط پلیس، گفت: ۳ کیلوگرم طلا، ۱۰۰ عدد تلفن همراه، ۲۰ عدد لب تاپ، ۸۰ دستگاه تلویزیون، ۴۰ عدد تابلو هنری و ده‌ها فقره اسناد و مدارک اعم از شناسنامه، کارت ملی و ... از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی با بیان اینکه بیشترین اموال مکشوفه متعلق به حوزه ارز و طلاجات بود، گفت: در این طرح ۱۰۷ باند منهدم شدند که ۶۳ درصد افراد دستگیر شده سابقه دار هستند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۲۱ سارق حین سرقت دستگیر شدند، تصریح کرد: غالب این متهمان با ماموران پلیس درگیر شدند و مقتدرانه با آن‌ها برخورد شد و در ۱۰ مورد تیراندازی صورت گرفت.

وی با اشاره به دستگیری ۳۰ نفر از مالخران، گفت: رویکرد جدید پلیس با متهمان در اجرای ماموریت‌هایش، موضوع محور است و به صورت جدی با بحث سرقت در حال اجرای برنامه‌های خود هستیم.

سردار رحیمی تاکید کرد: سارقانی که در تهران سرقت می‌کنند بدانند که در هر جای ایران باشند دستگیرشان خواهیم کرد، در این طرح عملیات‌هایی داشتیم که در برخی از شهر‌های مرزی متهمان را دستگیر کردیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/25446کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب