درحال بارگذاری

گروه: ورزشی / حوزه کشتی و وزنه برداری/ایران شناسه: ۲۴۰۰۴۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۳۴ : ۱۷ بازدید: ۴۱۹دیدگاه: ۰

کشتی فرنگی قهرمانی جهان

دلخانی و گرایی طلایی شدند/ تاریخ‌سازی شاگردان بنا تکمیل شد

دلخانی و گرایی طلایی شدند/ تاریخ‌سازی شاگردان بنا تکمیل شد نمایندگان اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریفانشان در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مدال طلا را کسب کردند‌.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، در ادامه مسابقات ۳ وزن پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و رامین طاهری نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند که دلخانی و گرایی با پیروزی در دیدار نهایی مدال طلا را کسب کردند.

این برای نخستین بار بود که کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صاحب ۴ مدال طلا می‌شود‌ تا تاریخ‌سازی شاگردان بنا تکمیل شود. با این نتیجه تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید.

 

*نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و راهی مرحله بعد شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۳ بر ۳ از سد لنور تمیروف، دارنده مدال برنز جهان از اوکراین گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. دلخانی در این مرحله به مصاف طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان رفت که با برتری ۹ بر صفر فینالیست شد.

وی در دیدار فینال با نتيجه ۵‌ بر ۴ از سد لری آبولادزه دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان گذشت و به مدال طلا دست يافت.

 

 

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با امتیاز عالی و نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۶ از  سد راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان گذاشت و فینالیست شد.

گرایی در فینال با نتيجه ۵ بر ۲ نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه را مغلوب كرد و به مدال طلا دست يافت.

 

 

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل میهایل برادو از مولداوی به پیروزی رسید، اما در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد که با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/24004کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب