درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه حقوقی و قضایی/ایران شناسه: ۲۳۰۳۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۳۵ : ۰۶ بازدید: ۳۱۸دیدگاه: ۰

دادستان کل کشور مطرح کرد؛

انتخاب رئیس قوه قضائیه از درون خانواده دستگاه قضا

انتخاب رئیس قوه قضائیه از درون خانواده دستگاه قضا دادستان کل کشور گفت: برای بار دوم رئیس قوه قضائیه از درون این خانواده انتخاب شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،  حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتطری دادستان کل کشور مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه با بیان اینکه پوزش می‌طلبیم که نتوانستیم حضور تمامی افراد را در این مراسم داشته باشیم گفت: ۴ تقدیر را در این این مراسم تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر دارم که بار دیگر از بدنه قوه قضائیه رئیس جدیدی را انتخاب کردند بنده دو بار در سال‌های ۷۶ و ۷۷ و ۸۶ و ۸۷ از سمت مقام معظم رهبری و مأموریت داشته ام.

منتظری گفت: یکی از مهمترین توقعات این بود که از بدنه قوه قضائیه رئیس جدید انتخاب شود و طی دوره‌های اخیر مدیر قوه قضائیه از بدن آن انتخاب شد و اکنون ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی منتخب مردم برای پست ریاست جمهوری شده اند و به او تبریک عرض می‌کنم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: حال برای دومین بار مدیر قوه قضائیه از درون این خانواده انتخاب شده است آقای حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دارای تجربیات گرانقدر است و از امروز تصدی قوه قضائیه را برعهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: برادرم آقای محسنی اژه‌ای سابقه ارزنده‌ای در دستگاه قضایی دارد و انشالله او ادامه دهنده تحولات خواهد بود.

منتظری بیان کرد: امیدواریم در این دوره شاهد همکاری، مساعدت و همکاری بیش از پیش برای تحقق دستگاه قضایی عدالت گستر باشیم.

وی با اشاره به مدیریت اجرایی کشور گفت: خوشبختانه آنروز کسی سکاندار دولت می‌شود که به مشکلات آگاه است و از رئیس جدید دولت می‌خواهیم بیش از گیش به مشکلات کمک کند تا مساعدت سه قوه با یکدگیر زندگی را برای مردم شیرین‌تر کند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/2303کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب